Gjest usikker 18åring. Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hei. Jeg er en jente på 18år som har noen ting på hjertet. Jeg har aldri hatt mensen regelmessig(Fikk den som 13åring), trolig fordi jeg har hatt spiseforstyrrelser siden jeg var ca.11år. Jeg har vært frisk i ca 2år, med unntak av ett tilbakefall for ett år siden. Jeg har spist normalt siden slutten av januar i fjor(2002) men har fortsatt ikke mensen regelmessig. Jeg har vært i fast forhold i snart ett år og bruker derfor Conuldag som prevansjon. Har bare hatt mensen 3ganger på snart ett år. Og nå i det siste har jeg hatt litt brunaktig utflod,men ikke mensen. Bør jeg ta en pause med pillene?Kan du forklare hva som skjer med kroppen min? En ting til er at jeg nylig brukte cannesten fordi jeg trodde jeg hadde sopp(og sympomene forsvant), men nå har det begynt å svi litt når jeg tisser, og det klør litt.. Hva kan dette være? Jeg sjekket meg før jeg ble sammen med den nåværende kjæresten, og han var jomfru, så jeg kan ikke ha blitt smittet ved partner bytte... Håper på noen svar.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129897-tap-av-mensturasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.