Gå til innhold

sjalu på exer

Anbefalte innlegg

Gjest lilletussi

Det er vel en lite skjult hemmelighet at en mann som regel er mye kåtere på de jentene han er sammen med tidlig i sitt liv, enn de han er sammen med senere.

Ehh.. jasså? Sliter du med potensen?

Kjæresten min kunne neppe vært kåtere enn han er på meg, da hadde det blitt slitsomt iallefall.

Fortsetter under...

• Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

14

• maiken76

12

• Tornerose

7

• molli

3

Gjest balldrian

Ehh.. jasså? Sliter du med potensen?

Kjæresten min kunne neppe vært kåtere enn han er på meg, da hadde det blitt slitsomt iallefall.

Det varer nok ikke så lenge, dessverre. Nyt det mens det varer.

Når han begynner å miste lysten på deg, så er han nok like kåt, men mer på andre enn på deg. Som regel så runker man mye, istedet for å være utro.

En mann har ikke problemer med potensen, fordi om han ikke lenger tenner på den "vanlige" partneren. Men jenter liker å tror det.

Når han begynner å miste lysten på deg, så er han nok like kåt, men mer på andre enn på deg. Som regel så runker man mye, istedet for å være utro.

En mann har ikke problemer med potensen, fordi om han ikke lenger tenner på den "vanlige" partneren. Men jenter liker å tror det.

LOL.. jævla dott..

Du er nok ikke den første kvinnen som bruker skjellsord som forsvarsmekanisme, slik at de slipper å face realitetene i verden.

Hehe.. at DU ikke greier å bevare spenningen og gnisten i ditt forhold betyr vel ikke at alle andre menn har det på sammen måten? Det virker som du forsvarer det at du ikke greier det med at sånn er alle menn... Det er de ikke...

Gjest Ugga Bugga

Du er nok ikke den første kvinnen som bruker skjellsord som forsvarsmekanisme, slik at de slipper å face realitetene i verden.

Dama di er sikkert kjempekåt på deg nå, balldrian, nyt det så lenge det varer. For det går snart over. Men hun mister ikke sexlysten, selv om du liker å tro det. Hun går over til å bli kåt på andre menn isteden, eller kanskje hun kommer til å onanere mer.

Forresten, livet er snart over. Nyt det så lenge det varer. Og selv om du har det hyggelig i dag, behøver ikke det bety at du kommer til å ha det hyggelig i morgen.

Annonse

Gjest Tutleguri

Fortvil ikke, det finnes sikkert psykiatriske behandlingsformer for den slags, som har vist gode resultater hos andre menn med forpliktelsesfobi/sykelig trang til bekreftelse.

Gjest gunda gås

Dama di er sikkert kjempekåt på deg nå, balldrian, nyt det så lenge det varer. For det går snart over. Men hun mister ikke sexlysten, selv om du liker å tro det. Hun går over til å bli kåt på andre menn isteden, eller kanskje hun kommer til å onanere mer.

Forresten, livet er snart over. Nyt det så lenge det varer. Og selv om du har det hyggelig i dag, behøver ikke det bety at du kommer til å ha det hyggelig i morgen.

Du.. jeg tror neppe noen er kåt på balldrian, han virker alt for usympatisk til det. Mulig det er derfor han er så bitter? ;)

Gjest Ugga Bugga

hvor tar du dette fra?? virker jo helt sløkket! Jeg kunne ikke tenke meg å ha sex med mine tidligere typer, selv om de var gode den gang, så har jeg en som er bedre nå

Enig. Det er jo gjerne en grunn til at det blir slutt. Da lærer man av sine feil. Man går ikke hen og finner seg en type/dame som er dårligere etterpå. Da finner man seg en som er bedre. Og man blir slett ikke noe mindre kåt.

Gjest balldrian

Hehe.. at DU ikke greier å bevare spenningen og gnisten i ditt forhold betyr vel ikke at alle andre menn har det på sammen måten? Det virker som du forsvarer det at du ikke greier det med at sånn er alle menn... Det er de ikke...

Du kjenner nok veeeeldig få menn...

Gjest balldrian

Joda, i de forholdene jeg har hatt, så har ikke tapet av lysten på den andre inntruffet samtidig hos begge, som regel har jeg mistet lysten først.

Men ofte kan det være hos kvinne lysten forsvinner først. Dette er ikke noe kjønnsbestemt fenomen.

Gjest Ugga Bugga

Hvis det er som du mener vil det jo også virke andre veien da, og da blir det jo ikke noe sex i forhold som har vare en stund. Sånn er det da ikke.. Men lev i din tro du om det hjeler deg..

I gamle dager var skilsmisse utenkelig. Allikevel var det mange som produserte en unge hvert år 15 år i strekk. Det må jo bety at de hadde sex. De gikk altså ikke lei, selv med samme parter over lang tid.

Annonse

Det de fleste glemmer i sånne sammenhenger at de selv og så er x-er. Du er sikkert x-en til en annen gutt som nå kanskje er sammen med en annen jente. Sånn vil det alltid være og alltid forbli.

Du er sikkert en x selv, og de andre er vel ikke værre enn deg.

Gjest balldrian

Du.. jeg tror neppe noen er kåt på balldrian, han virker alt for usympatisk til det. Mulig det er derfor han er så bitter? ;)

Personangrep kan sikkert fungere bra som forsvarsmekanisme for deg, men er neppe særlig relevant når man skal diskutere dette fenomenet saklig.

Gjest Ugga Bugga

Joda, i de forholdene jeg har hatt, så har ikke tapet av lysten på den andre inntruffet samtidig hos begge, som regel har jeg mistet lysten først.

Men ofte kan det være hos kvinne lysten forsvinner først. Dette er ikke noe kjønnsbestemt fenomen.

Hvorfor går du i det hele tatt inn i forhold, hvis du VET at lysten blir borte etter en viss tilmålt tid?

Det vi si at det er DU som har et problem sant? Ikke overfør dette til alle andre. Det er DU som må jobbe med dette, og innse at DU har det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...