Gå til innhold

Bilder av kjønnsvorter?

Anbefalte innlegg

Gjest vorter??

Har fått noen røde små kuler på kjønnleppene, er ikke mellom kjønnsleppene men på siden. Er ikke noe i skjedeåpningen eller rundt klitoris heller. Er like store som små knappenålshoder, er ikke plaget av dem. bare merker at de er der. Hva kan det være da? Tror ikke det er vorter, men vil se et bilde for sikkerhetsskyld.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129921-bilder-av-kj%C3%B8nnsvorter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Ugga Bugga

hvorfor det? er jo ingenting som får de vekk..

Det finnes vel midler mot sånt.

Men personen på bildet må jo ha vondt? Det må jo gjøre vondt å sitte? Nå har jeg aldri hatt kjønnsvorter, men hadde vorter under føttene en gang, og da gjorde det vondt å gå etter hvert.

Gjest vortevennen

eh... jeg skulle sjekke selv på bilde om jeg hadde kjønnsvorter. De bildene jeg fant var forsåvidt ekstreme eksempler, og kunne ikke sammenlignes med det jeg hadde. Ergo dro jeg konklusjonen av at det ikke var vorter. Og ventet et år med å oppsøke lege. Siden de ikke forsvant snakket jeg med legen. Jepp, vorter var det...

Ergo forsvinner de ikke om et par måneder er det nok vorter ja. De kan spre seg raskt, men tror det er sjeldent. De kan behandles.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...