Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har testet, men føler ikke akkurat at spenningen er over...

Tok en test søndag; svaaak positiv, var veldig usikker. Skulle ta en ny en idag, og gledet meg til å få svar...

Og igjen; svaaaaak positiv, den siste etterlengta streken kom ikke før etter 4-5 min.

Ok, tenkte jeg, jeg går til legen og tar blodprøve. Skulle allikvel sende en skvett til klinikken i DK. Hos legen fikk jeg bare en ny test av samme typen (urin). Tok denne og den var jammen svaaak positiv den og... trudde de, ja.

Så her sitter jeg på 16. dag etter innsetting og veit fortsatt ikke om jeg skal tro på disse strekene i pastell-farger som du trenger lupe for å se...

Noen med erfaring?

Føler meg jo ikke spesielt gravid, men jeg har jo ikke fått mensen heller... bare en haug med kviser!

GOD JUL alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129980-spenningen-ikke-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Usj, så dumt at den ikke kunne gi litt klarere utslag. Du fikk ikke tatt blodprøve hos legen da ? Det er det beste svaret du kan få. Helst to prøver med to dagers mellomrom - da ser du om hcg stiger eller synker. Jeg synes det er nesten tjenesteforsømmelse av legekontoret å ikke ta blodprøve når testen er så svak.

Skal i alle fall krysse fingrene for at streken din blir sterkere de neste dagene så du ikke trenger å være så usikker. Det er jo ingen tvil om at egget har klamret seg fast så langt - og det er jo i alle fall positivt. Da vet du at det fungerer.

Krysser fingre alt jeg kan for deg !

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129980-spenningen-ikke-over/#findComment-794445
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...