Gå til innhold

hvor mye skal en tilgi, gutter?

Anbefalte innlegg

Gjest allt-tilgivelig robot?

Hei folkens!

Jeg og forloveden har bodd fra hverandre noen år, pga jobb og utdanning. Alltid har han vært den jeg kunne stole 100 % på, det har aldri vært noe tull.

Så i sommer jeg var på besøk forstod jeg at noe var endret. Han slo av mobilen om natten og hadde den med seg på toalettet. Lørdagskveld fikk han en sms som gjorde han helt forandret og kort i vår samtale.

Jeg gjorde den store NONO`en og sjekket mobilen hans etter at vi hadde vært på fest, han hadde glemt å slå den av.. og oppdaget det som rystet min verden.

Han hadde hatt et forhold til en arbeidskollega og etter de sms hun sendte forstod jeg at han hadde sagt at han var glad i henne og savnet henne..

Jeg konfronterte ham med dette og han brøt sammen i tårer, angret dypt men hadde ingen forklaring på hvorfor dette hendte, spenningen trodde han og at vi hadde hatt det litt trøbblete en tid. De hadde kysset en gang og ikke hatt noe mer kontakt enn på mobil (hun hadde sluttet) etter det.

Vi hadde en voldsom tid den sommeren, jeg bodde der, men har på en måte jobbet med det men jeg sliter fælt med tilliten. Han sier stadig at tanken på å miste meg var forferdelig å at han angrer,, elsker meg gjør han også, å jeg er så forferdelig gla i ham!!

En veninne av meg mener jeg er en alltilgivende robot som ikke bare bryter hardt og brutalt,, ER JEG DET? er jeg i ferd med å bli den kvinnen som tilgir allverden?

Nå MENN ... en gang "utro" alltid "utro"??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130023-hvor-mye-skal-en-tilgi-gutter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En mann som bæljer og griner når han blir konfrontert med en slik sak, er ikke mye å spare på.

Slike menn er upålitelige.

jaha? at han er lei seg for det han har gjort?

men spørsmålet er vel om dette dreier seg om kun ett kyss eller ikke, for da går det vel muligens an å tilgi? iallfall uten å være en som tilgir alt?

uansett er man nødt å ha en skikkelig samtale om hvor man setter grenser og om utroskap og slikt da...

Jeg har lenge opplevd at kjæresten min har løyet om mer eller mindre betydelige ting, men han har ikke den egenskapen at han innrømmer skyld. I går oppdaget jeg at han har vært utro, ved at jeg tok mobilen hans og skrev til meldinger med en "venninne" av han. Jeg har lenge hatt mistanke, men han har sagt at hun sender meldinger til feil person. De er egentlig til kjæresten hennes...

Jeg har snakket med han om dette, sagt at jeg vet, og at han ikke klarer å bortforklare denne gangen. Likevel er det for vanskelig å si at han angrer. Jeg føler derfor at jeg IKKE kan stole på han for alt i verden. Hadde han innrømmet det, slik som du forteller, slik at det går ann å prate sammen, er det noe helt annet.

Jeg syns du skal tenke nøye gjennom om han er verd det. Hvis begge er villig til å komme over dette, så ¨tror jeg dere klarer det. Det viktigste i et forhold er å kunne snakke sammen, og å innrømme at man har tatt feil. Går ikke det, er det ikke noe å satse på - mener jeg!

Lykke til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...