mystisk1365380493 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Har et lite (luksus?) problem. Her er saken: jeg (kvinne), har en merkverdig type "etter" meg, og jeg er like mye "etter" ham. Med dette mener jeg kun blikkontakt, men den er til gjengjeld ti ganger sterkere enn ord, foler jeg, da. Ser jeg opp, tar jeg ham i aa se paa meg, folger meg alltid med blikket, og passer paa aa se meg dypt i oynene naar de motes. (Det gjor vi begge mye for skal skje). Hmmm, faar litt frysninger av bare aa skrive om det.. Tiltrekningen er bare helt deilig! Det jeg lurer paa er om jeg kanskje har lagt mer i dette enn ham? Stakkaren har vel egentlig provd aa "hinte" om noe, men er sannsynligvis like sjenert som meg. Foler meg bare helt dum som ikke tor aa ta kontakt, men sp maalet er vel egentlig om ikke han ogsaa foler det paa samme maate? Eller er det rett og slett noen som florter og er slik? Jeg har kanskje tatt dette opp for alvorlig, og han kun spriter opp dagen sin. Jeg kan kanskje legge til at jeg blir sett paa som attraktiv, og er slett ingen person som blir "besatt" av menn, men er kanskje blitt det naa? Menn, hjelp meg paa aa forstaa dere, hva er deres meninger om dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130049-intens-tiltrekning-menn-oppfordres-aa-svare/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 tja, du kan jo invitere ham på en kopp kaffe... eller gløgg og pepperkaker kanskje? Men det er jo en viss fare for at spenningen blir drept om det viser seg at han ikke er interessert i noe mer enn litt mystisk flørting da... Men uansett tror jeg det er greit å finne ut jeg, så slipper du utvikle følelser og forhåpninger uten grunn. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130049-intens-tiltrekning-menn-oppfordres-aa-svare/#findComment-795041 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.