Gå til innhold

Gladmelding! (Til Rikshospitalet også!)

Anbefalte innlegg

Nå er det lenge siden jeg var inne på disse sidene! Det er faktisk 6 måneder siden! Jeg håper jeg ikke støter noen ved å komme brasende inn her med nyheter om at jeg er 6 måneder på vei med mitt første barn! En pike! Jeg/vi fikk så god hjelp på riksen at nå er vi i svært lykkelige omstendigheter. Etter å ha mistet to små som satt fast i tette eggledere, og også mistet egglederne i samme slengen, er det helt fantastisk å vite at det går faktisk an! Jeg er i syvende måned, og er fremdeles himmelfallen! Hadde det ikke vært for leger og flotte sykepleiere på riksen, ville jeg aldi fått oppleve dette!

Så til dere jenter som føler at det er håpløst, og at alt ser svart ut - det går an!

Ha en herlig jul!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130052-gladmelding-til-rikshospitalet-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Gratulerer med graviditeten !!!

Vi er vel i samme situasjon nå - jeg er også gravid - er nå i uke 27 mit mitt første barn.

Også hos oss var det de på Rikshospitalet som greide til slutt å få meg gravid.

Vi prøvde i 5 år og brukte 6 prøverørsforsøk og 1 inseminering før det klaffet.

Jeg var stortsett fornøyd med RH, selv om ikke alle leger var like flinke.

Hvis du har lyst, kan vi holde kontakten.

Når har du fødselstermin da ?

Du får ha en god jul og et godt nytt år !!!

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...