Gå til innhold

Bilder og sånn fra eks, oppdatering..

Anbefalte innlegg

Gjest halvfornøyd

Jeg klagde i et tidligere innelegg på at kjæresten min hadde så mye bilder og pusete brev/lapper ol fra exen sin liggende. Nå har han ryddet i dette på eget initiativ, uten at jeg har sagt noe om at jeg ikke likte at han fortsatt hadde det.

MEN i en lommebok hvor han oppbevarer kvitteringer ol. ligger det nå to bilder av exen (sammen med andre bilder av "gamle venner", bla ei han har knulla). Den ligger jo i skapet, men når man åpner den er det første man ser bildet av henne. Dette synes jeg er litt rart. Hvorfor har han ikke pakket bort disse også? De var ikke der før heller tror jeg..

Han har ingen bilder av meg noe sted, vi bor ikke sammen så han ser meg ikke hver dag. Jeg har mange bilder av ham i rammer rundt omkring i huset. Hna har altså gjemt på bilder av henne "lett tilgjengelig" men hartydeligvis ikke noe behov for å ha av meg..

Synes han burde pakket ned alt med henne jeg.

Noen kommentarer på dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130124-bilder-og-s%C3%A5nn-fra-eks-oppdatering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest halvfornøyd

Skjønner godt at det plager deg jeg. Men det er sikkert ikke noe i det. Gi ham ett bilde av deg til jul og se hvor han plasserer det.

Hvorfor ble det slutt mellom dem? Jeg husker ikke om du skrev det tidligere.

Mvh

Hun var utro mot ham gjentatte ganger, og flyttet ut hver gang, og så inn igjen. Når dette skjedde for ørtende gang ble han lei, og ville ikke mer. Men han slapp henne ikke på et halvt år etter det for det.

I denne perioden traff jeg ham og vi møttes innimellom mest for sex..

Kizza1365380506

Hun var utro mot ham gjentatte ganger, og flyttet ut hver gang, og så inn igjen. Når dette skjedde for ørtende gang ble han lei, og ville ikke mer. Men han slapp henne ikke på et halvt år etter det for det.

I denne perioden traff jeg ham og vi møttes innimellom mest for sex..

Det høres jo virkelig ut som han har ett problem med å løsrive seg fra henne. Kanskje han maler det litt rosenrødt nå i ettertid. Selektiv hukommelse vet du.

Men forstørr ett bilde av deg du. Kjøp en fin ramme og gi han til jul. Kanskje det går ett lys opp for ham. Du kan jo også snakke med ham om det og spørre. Du får kanskje ikke det svaret du vil ha, men da slipper du å gå og lure og gruble. Det kan jo ødelegge mye for deg.

Mvh

Gjest halvfornøyd

Det høres jo virkelig ut som han har ett problem med å løsrive seg fra henne. Kanskje han maler det litt rosenrødt nå i ettertid. Selektiv hukommelse vet du.

Men forstørr ett bilde av deg du. Kjøp en fin ramme og gi han til jul. Kanskje det går ett lys opp for ham. Du kan jo også snakke med ham om det og spørre. Du får kanskje ikke det svaret du vil ha, men da slipper du å gå og lure og gruble. Det kan jo ødelegge mye for deg.

Mvh

Han gråter fremdeles når han hører en sang som jeg vet var sangen deres. (Jeg vet det fordi jeg kom over en lapp fra henne hvor det stod noe om denne før engang). Han sier han synes sangen er så fin at det er derfor han gråter.. mulig det, men jeg mistenker at det er andre grunner til at han griner av den.. grr..

Kizza1365380506

Han gråter fremdeles når han hører en sang som jeg vet var sangen deres. (Jeg vet det fordi jeg kom over en lapp fra henne hvor det stod noe om denne før engang). Han sier han synes sangen er så fin at det er derfor han gråter.. mulig det, men jeg mistenker at det er andre grunner til at han griner av den.. grr..

Tror nok det er det jeg skrev, at han ikke klarer å gi slipp på henne. Jeg skjønner at det er vanskelig for deg. Handling sier jo ofte mer enn ord.

Konfronter ham med frykten din du. Og forlang å få vite sannheten og at han ikke må lure seg selv.

Mvh

Annonse

Gjest halvfornøyd

Tror nok det er det jeg skrev, at han ikke klarer å gi slipp på henne. Jeg skjønner at det er vanskelig for deg. Handling sier jo ofte mer enn ord.

Konfronter ham med frykten din du. Og forlang å få vite sannheten og at han ikke må lure seg selv.

Mvh

Han var deppa i noen dager da hun fortalte at hun hadde fått ny kjæreste. Jeg tør ikke spørre! Redd for hva han skal svare og at det ikke er noe godt for meg å høre..

Spør ikke engang om han har kontakt med henne lenger nå, så for alt jeg vet snakker de ofte på tlf.. Hun ringte til ham et par ganger i høst mens han var hos meg, og da snakket han en time eller noe. Vi hadde leid film vi skulle se, men det ble for sent til det etterpå. Hørte hans så hyggelig at du ringte, og ble bare lei meg..

Er ikke sikkert han vet at de er der engang...

Nå vet du hva du skal gi ham til jul iallfall. Et lekkert bilde av deg selv i en sort ramme, gjerne med en liten utringning eksempel...

Finn deg noen med digitalkamera, så blir det bra gave vet du!

Kizza1365380506

Han var deppa i noen dager da hun fortalte at hun hadde fått ny kjæreste. Jeg tør ikke spørre! Redd for hva han skal svare og at det ikke er noe godt for meg å høre..

Spør ikke engang om han har kontakt med henne lenger nå, så for alt jeg vet snakker de ofte på tlf.. Hun ringte til ham et par ganger i høst mens han var hos meg, og da snakket han en time eller noe. Vi hadde leid film vi skulle se, men det ble for sent til det etterpå. Hørte hans så hyggelig at du ringte, og ble bare lei meg..

Det er jo selvfølgelig opp til deg hva du vil gjøre. Men du bør vurdere hva som er verst, å få vite sannheten eller å gå rundt å lure. Det kan jo være at han overrasker deg og forteller deg det du vil vite og ønsker å høre.

Mvh

Gjest halvfornøyd

Jeg mistenker at du er en gjenganger her på Samliv, og som er så slitsom at du tar snart kål på forholdet ditt.

Jeg har ikke sagt noenting til kjæresten om disse tankene, og jeg vet han synes jeg er alt annet enn slitsom! Synes det er bedre å lufte maset mitt her, enn hos ham jeg.

Jeg har ikke sagt noenting til kjæresten om disse tankene, og jeg vet han synes jeg er alt annet enn slitsom! Synes det er bedre å lufte maset mitt her, enn hos ham jeg.

Vi er lei dette maset ditt her på Samliv, med alle mulige nick, og om alle mulige rare temaer.

Du ER slitsom.

Gjest halvfornøyd

Vi er lei dette maset ditt her på Samliv, med alle mulige nick, og om alle mulige rare temaer.

Du ER slitsom.

Hallo smart ass, du trenger jo ikke lese og svare her da om du ikke vil. Fatt det da. Det er faktisk helt frivillig å lese og svare her. Dust.

Annonse

Gjest dropp han

Du synes han burde pakket ned alt med henne. Hvorfor det? Han kan ikke pakke ned følelsene har tydeligvis fortsatt har for henne.

Jeg synes du for din egen del burde avslutte dette forholdet og gi han beskjed om å ta kontakt når han er helt ferdig med eksen.

Jeg har levd som nr. 2 i et forhold i mange år, det var mer åpenlyst hos oss, jeg fikk stadig små stikk over hvor mye bedre eksen var både i senga og til å lage mat.

Når jeg gjorde det slutt ble plutselig jeg eks-en, og nå er det jeg som er i gullrammer hos han. Evig eies kun det tapte?

Du synes han burde pakket ned alt med henne. Hvorfor det? Han kan ikke pakke ned følelsene har tydeligvis fortsatt har for henne.

Jeg synes du for din egen del burde avslutte dette forholdet og gi han beskjed om å ta kontakt når han er helt ferdig med eksen.

Jeg har levd som nr. 2 i et forhold i mange år, det var mer åpenlyst hos oss, jeg fikk stadig små stikk over hvor mye bedre eksen var både i senga og til å lage mat.

Når jeg gjorde det slutt ble plutselig jeg eks-en, og nå er det jeg som er i gullrammer hos han. Evig eies kun det tapte?

haha, jævlig bra. Fremdeles, jævlig irriterende med slike folk som idylliserer fortiden og ikke vet å sette pris på nåtiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...