Gå til innhold

Samboerskap og sex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Har du tenkt over at du må slutte å drekke når du eventuelt blir svanger?

Så klart skal jeg ikke slutte å drekke! Drekka mere! Drekka mere! Ta med den nyfødte på pub og blåse røyk inn i de små lungene.. Miste ungen et par ganger i gulvet, og heisann.. drekka drekka!

Det KAN hende at man mister gnist og tenning, men ikke at man ikke har lyst på partnern... Kan jo selfølgelig skje det og, men ikke etter 2 mnd. som hun skriver her....

Har vært sammen med samboern i 4,5 år og vi har sex ca en gang i uka, pluss, minus.. betyr ikke at jeg ikke har lyst på han fordet eller omvendt. Bare at vi ikke er kåte som de første årene. Men vil ikke si at lysten er borte, da hadde vi ikke hatt sex id et hele tatt... Elsker man en person får man lyst til å elske med dem når stemmningen er riktig! Mener jeg! ; )

Synes du er altfor tjapp på avtrekkern med å si til folk at "han/hun har ikke lyst på deg elnger", det kan være så myyyyyyyyyyyyyyyyye annet, så blir litt for dumtå komme med den hver gang synes jeg.

Sex er som andre ting, en uke er du godtesjuk en annen ikke.. Sånn er det med sex og... Bør ikke ha sammenheng med at man ikke finner partneren tiltrekkende eller opphissende når man setter i gang..

første jeg har hørt som er enig i sammenlingningen min med lyst på sjokolade og lyst på sex!

kult!

Annonse

Gjest Pricilla

første jeg har hørt som er enig i sammenlingningen min med lyst på sjokolade og lyst på sex!

kult!

Men det er jo sant da! Noen uker MÅ jeg bare ha solo hele tiden, andre uker vil jeg ikke ha en slurk engang.

Noen uker har jeg dill på pølser, og kjøper pølse støtt..

For to uker siden fikk jeg ikke nok sex.. Samboern min ba om permisjon! ; ) Tok meg til og med tid i sujen om morran, og jeg er nesten aldri kåt tidlig.. ikke har jeg tid heller. Men måtte ha..

Opp og ned i daler.. med det meste! ; )

Men det er jo sant da! Noen uker MÅ jeg bare ha solo hele tiden, andre uker vil jeg ikke ha en slurk engang.

Noen uker har jeg dill på pølser, og kjøper pølse støtt..

For to uker siden fikk jeg ikke nok sex.. Samboern min ba om permisjon! ; ) Tok meg til og med tid i sujen om morran, og jeg er nesten aldri kåt tidlig.. ikke har jeg tid heller. Men måtte ha..

Opp og ned i daler.. med det meste! ; )

Nettopp! Og spesielt i stressende perioder, så kan plutselig en film og en armkrok og masse sjokolade, være mye mer fristende enn sex. Merkelig det der.

Men jeg lurer på om noen kanskje definerer tenning og lyst på sex som samme ting da. Jeg synes jo alltid kjæresten min er sexy og deilig, selv om vi ikke har sex. Og det er jo litt spennende å gå og glede seg litt også, til å få mener jeg.

Men om man synes kjæresten er ekkel omtrent, og ikke koser eller ligger nakne tett omslynget eller noe sånt lenger, da skjønner jeg at det er et problem.

Gjest Pricilla

Nettopp! Og spesielt i stressende perioder, så kan plutselig en film og en armkrok og masse sjokolade, være mye mer fristende enn sex. Merkelig det der.

Men jeg lurer på om noen kanskje definerer tenning og lyst på sex som samme ting da. Jeg synes jo alltid kjæresten min er sexy og deilig, selv om vi ikke har sex. Og det er jo litt spennende å gå og glede seg litt også, til å få mener jeg.

Men om man synes kjæresten er ekkel omtrent, og ikke koser eller ligger nakne tett omslynget eller noe sånt lenger, da skjønner jeg at det er et problem.

Så enig at jeg ikke gidder kommentere! ; )

Sikler etter sambis hele tiden.. særlig når han sprader rundt naken om morran.. ; ) men vi er ikke kaniner fordet hele tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...