Gå til innhold

Verste jeg vet er folk som drar alle under samme kam.

Anbefalte innlegg

Gjest ertekroken

"En undersøkelse fra 1994 viser at 85% av mennene og 45% av kvinnene som hadde en fast partner hadde onanert i løpet av det siste året."

I tillegg er ca 50 % av både menn og kvinner utro.

"En undersøkelse fra 1998 viste at mennesker i aldersgruppen 18-29 år har sex 112 ganger i året. Folk mellom 30 og 39 år har sex 86 ganger i året, og de mellom 40 og 49 er nede på 69 ganger i året. "

Med andre ord ligger dere utenfor det gjennomsnittelige, men det betyr jo ikke at dere er unormale.

Men dette var jo 10 år siden, da, Petter'n!

- .....folk runker mye mer nå :)

Fortsetter under...

Søte lille Tornerose, regnet med svar fra deg ja, hvis meg et sted hvor du finner de prosentene, så skal jeg tro deg. Det er du som er patetisk som tror at alle er lik deg. Regner med du har sex hver eneste dag, onanerer annenhver og er utro ganske ofte da.

Statistikk er statistikk, og det at 90% gjør det, betyr faktisk at 10% ikke gjør det!

Men spiller det faktisk noen rolle?

Uansett - her finner du litt referanser:

http://www.femme.no/sex/0308313162.cfm

Gjest gunnar 34

sorry hvis det virker slik på deg, jeg er faktisk kjempehappy med situasjonen slik den er, er bare det at en viss Tornerose her inne påstår at typen min må runke bak min rygg, for det går ikke ann for en mann å la være, det er det jeg ville fram til, altså at hun og andre drar alle menn under en kam, sier at mannfolk er utro, mannfolk må ha sex hver dag, hvis de ikke har det med kona så er det garantert at de har det andre steder, og det mener jeg altså er feil. Jeg har ikke noe sterkt behov for sex ofte, heller ikke min mann, og ville han ha runket så hadde han gjordt det. Jeg ville ha visst om det etter 6 år sammen med ham.

Du hadde ikke behøvd å vite det. Kona mi vet ikke om at jeg runker. Hun er vel ikke dummere enn at hun vet det egentlig, men jeg har aldri fortalt eller latt henne få innblikk i det. Vi har like sjelden sex som dere og da er det klart jeg runker. Ikke så kåt på kona lenger heller og da trengs det hvertfall.

Søte lille Tornerose, regnet med svar fra deg ja, hvis meg et sted hvor du finner de prosentene, så skal jeg tro deg. Det er du som er patetisk som tror at alle er lik deg. Regner med du har sex hver eneste dag, onanerer annenhver og er utro ganske ofte da.

Hvor får du det fra at man er utro om man onanerer? Hører da med til folks sexualitet å onanere. Tipper dere bare har sex i misjonærmed lyset av også..

Gjest Ugga Bugga

Med tanke på at undersøkelser viser at over 90% av menn og over 70% av kvinner onanerer, så er dere ganske unormale ja.

Hvor går grensa for "normal" egentlig da? Hvis man hører til et mindretall på 10% er man "unormal"? Dvs at man er "unormal" hvis man er homofil f.eks.?

Hvis det er 10-30% som IKKE onanerer, er det tross alt ikke SÅ unormalt.

Annonse

Gjest Ugga Bugga

sorry hvis det virker slik på deg, jeg er faktisk kjempehappy med situasjonen slik den er, er bare det at en viss Tornerose her inne påstår at typen min må runke bak min rygg, for det går ikke ann for en mann å la være, det er det jeg ville fram til, altså at hun og andre drar alle menn under en kam, sier at mannfolk er utro, mannfolk må ha sex hver dag, hvis de ikke har det med kona så er det garantert at de har det andre steder, og det mener jeg altså er feil. Jeg har ikke noe sterkt behov for sex ofte, heller ikke min mann, og ville han ha runket så hadde han gjordt det. Jeg ville ha visst om det etter 6 år sammen med ham.

Er det ikke det det heter?

Hilsen den selvutnevnte norsklærer:

Hvor går grensa for "normal" egentlig da? Hvis man hører til et mindretall på 10% er man "unormal"? Dvs at man er "unormal" hvis man er homofil f.eks.?

Hvis det er 10-30% som IKKE onanerer, er det tross alt ikke SÅ unormalt.

Hva som er definisjonen på normal kan være så forskjellig, men en av dem er jo hva som er avvikende fra flertallet, og 10% mot 90% er ganske betydningsfullt. At noe er unormalt trenger ikke bety at det er galt, så jeg ser ingenting galt i å påpeke at dette er unormalt.

Gjest faktisk ikke slik nei

Hvor får du det fra at man er utro om man onanerer? Hører da med til folks sexualitet å onanere. Tipper dere bare har sex i misjonærmed lyset av også..

hvor har du det fra at jeg har sagt at han er utro om han onanerer? Faktisk så har vi sex overalt, hvor hen det passer, men ikke så ofte altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...