Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

uff, noe så usexy som en ring gjennom pikken. Hadde vært det turn-offet for meg. Så ja, er vel greit å ha damer som faktisk tenner på det..

Forteller du det til damene du tar med deg hjem før du drar ned buksa? Jeg hadde løpt min vei om jeg fant noe sånn på en jeg ble med hjem, noe så skuffende. Vært greit å få vite det før en kom så langt liksom..

Nei, jeg har aldri fortalt det til noen jeg har tatt med hjem og som ikke allerede har visst det.

Men det kan utvilsomt brukes som sjekketriks. Jeg har faktisk opplevd damer som er utrolig nysgjerrige på den, når de har fått vite at jeg har det, enten de har fått vite det av venninner eller av folk som kjenner meg.

Men jeg forteller det ikke.

Har for øvrig utelukkende fått positiv respons, men jeg forstår at noen er skeptiske. Det hadde sikkert jeg også vært, og det er ikke så mange år siden jeg også var skeptisk til ringer både her og der.

Jeg har dog en fast sexpartner nå og har hatt det en stund, men før det (og selvsagt av henne) har jeg utelukkende fått positiv respons og vel så det.

Dette er nok mine best anvendte 500 kroner noensine, og det samme kan sies om kronene jeg i ettertid har brukt til å øke tykkelsen på ringen (f.eks. ser den på bildet over direkte pinglete ut, så litt tykkelse må til).

Men som sagt: Smak og behag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130153-prins-albert/page/2/#findComment-796686
Del på andre sider

Gjest brynette

Nei, jeg har aldri fortalt det til noen jeg har tatt med hjem og som ikke allerede har visst det.

Men det kan utvilsomt brukes som sjekketriks. Jeg har faktisk opplevd damer som er utrolig nysgjerrige på den, når de har fått vite at jeg har det, enten de har fått vite det av venninner eller av folk som kjenner meg.

Men jeg forteller det ikke.

Har for øvrig utelukkende fått positiv respons, men jeg forstår at noen er skeptiske. Det hadde sikkert jeg også vært, og det er ikke så mange år siden jeg også var skeptisk til ringer både her og der.

Jeg har dog en fast sexpartner nå og har hatt det en stund, men før det (og selvsagt av henne) har jeg utelukkende fått positiv respons og vel så det.

Dette er nok mine best anvendte 500 kroner noensine, og det samme kan sies om kronene jeg i ettertid har brukt til å øke tykkelsen på ringen (f.eks. ser den på bildet over direkte pinglete ut, så litt tykkelse må til).

Men som sagt: Smak og behag.

Må da være mildt sagt ubehagelig å suge deg feks? Greit nok at det kanskje er godt der nede, selv omjeg tviler..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130153-prins-albert/page/2/#findComment-796693
Del på andre sider

Må da være mildt sagt ubehagelig å suge deg feks? Greit nok at det kanskje er godt der nede, selv omjeg tviler..

Hvorfor skal det være så ubehagelig? Det er en glatt metallring, ganske enkelt. Har aldri fått noe negativ respons selv.

"......................"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130153-prins-albert/page/2/#findComment-796704
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...