Gå til innhold

Orgasme er ikke et must!

Anbefalte innlegg

Gjest i mine drømmer

En trenge rikke alltid å få orgasme, alt som skjer rundt selve høydepunktet er nesten bedre enn målet synes jeg. synes vi snakker for mye som om det skal være et press på å få orgasme, hvorfor er det så viktig, hvorfor er ikke kjærlighet viktigere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130237-orgasme-er-ikke-et-must/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Det er ikke superviktig, men ønsker jo å få orgasme med samboern min og, noe jeg ikke får til. Men vi har god sex fordet så klart..

Gir ikke opp samleie selv om det ikke går..

har aldri synes det har vært så fryktelig viktig, det er først etter ejg fikk min aller første orgasme jeg hungrer etter den... Er jo en følelse man ikke kan beskrive med ord da.

Jeg får orgasme hver gang jeg har sex med samboeren min, men synes allikevel ikke sexen er spesielt bra for tiden. Så orgasmen er ikke alfa og omega, bare en kjempedeilig bonus.

noen ganger har man lyst på orgasme, noen ganger sex. noen ganger er det godt å få orgasme sammen med kjæresten, noen ganger burde man kanskje onanert isteden... :)

noen ganger har man lyst på orgasme, noen ganger sex. noen ganger er det godt å få orgasme sammen med kjæresten, noen ganger burde man kanskje onanert isteden... :)

Vel, jeg vil jo gjerne ha både og, da. Sex som ender i orgasme :) Men om det ikke blir sånn, så er ikke det så viktig. Nærheten og lidenskapen er viktigere for meg. Tror jeg, det har faktisk aldri skjedd at jeg ikke har kommet :P

Annonse

Vel, jeg vil jo gjerne ha både og, da. Sex som ender i orgasme :) Men om det ikke blir sånn, så er ikke det så viktig. Nærheten og lidenskapen er viktigere for meg. Tror jeg, det har faktisk aldri skjedd at jeg ikke har kommet :P

i værste fall kan man jo bare komme etterpå... er nok litt avhengig av orgasme jeg... skjer oftere at han ikke kommer faktisk!

i værste fall kan man jo bare komme etterpå... er nok litt avhengig av orgasme jeg... skjer oftere at han ikke kommer faktisk!

Oh, Jeg vil at hun skal komme hver gang men hun selv sier at det er ikke så viktig. Jeg håpet at hun var som deg avhengig av å komme. Men, men...

Oh, Jeg vil at hun skal komme hver gang men hun selv sier at det er ikke så viktig. Jeg håpet at hun var som deg avhengig av å komme. Men, men...

sikkert ikke bare positivt å være avhengig av orgasme heller da. da blir jo ofte sex et orgasmejag... men det er jo så godt! er forresten avhengig av at han får orgasme også. blir ikke helt det samme uten, akkurat som at det gir meg det store høydepunktet, avslutningen på det hele liksom... så det er like skuffende om han ikke kommer, som om jeg ikke kommer... bare at jeg har litt mer kontroll når det gjelder meg selv da.

Er du ikke god nok da eller? Har aldri noensinne opplevd med noen mann at HAN ikke kommer under sex.. jøss..

om vi er slitne, og han er anspent og holder alt for lenge, så blir vi rett og slett helt utslitt... og da orker han tilslutt ikke mer...

er jo en treningsøkt å ha sex også. funker jo dårlig for mennene å bare ligge helt stille. litt min skyld kanskje, kunne jo ridd ham, men når jeg også er helt utslitt, så blir det bare sånn.

sikkert ikke bare positivt å være avhengig av orgasme heller da. da blir jo ofte sex et orgasmejag... men det er jo så godt! er forresten avhengig av at han får orgasme også. blir ikke helt det samme uten, akkurat som at det gir meg det store høydepunktet, avslutningen på det hele liksom... så det er like skuffende om han ikke kommer, som om jeg ikke kommer... bare at jeg har litt mer kontroll når det gjelder meg selv da.

Det er litt rart at han ikke kommer. Jeg må kontrollere ellers kommer jeg med en gang jeg ser henne naken.

Annonse

om vi er slitne, og han er anspent og holder alt for lenge, så blir vi rett og slett helt utslitt... og da orker han tilslutt ikke mer...

er jo en treningsøkt å ha sex også. funker jo dårlig for mennene å bare ligge helt stille. litt min skyld kanskje, kunne jo ridd ham, men når jeg også er helt utslitt, så blir det bare sånn.

Trene opp kondisen da kanskje? Eller kanskje han burde øve seg mer i å ha kontroll, ikke bare for å holde igjen, men også for å komme. Min nåværende kjæreste kan var lenge om han vil, men han kan også omtrent på sekundet om jeg sier jeg vil han skal komme, eller han vil gi seg.

Eller så er det da bare å suge bittelitt så kommer de..

Trene opp kondisen da kanskje? Eller kanskje han burde øve seg mer i å ha kontroll, ikke bare for å holde igjen, men også for å komme. Min nåværende kjæreste kan var lenge om han vil, men han kan også omtrent på sekundet om jeg sier jeg vil han skal komme, eller han vil gi seg.

Eller så er det da bare å suge bittelitt så kommer de..

alle er forskjellig vet du. han kan holde en time og fortsatt ikke komme, men det er stort sett om han er anspent og stresset da... vet at det ikke er så vanlig nei, men ganske deilig da!

og så blir vi sikkert flinkere og flinkere med årene. er jo så unge og uerfarne :) i forhold til mange andre her.

Gjest Trinity nemo

Men han får jo ikke orgasme hver gang... Utløsning og orgasme er, som kjent, ikke det samme!

Nei, men det er nok sjelden orgasmen ikke er der da, følger som oftest hverandre de hos menn.. dessuten får han jo uansett en slags tilfresstillese følelse av å sprute uansett.. det er jo det som er å komme..

Gjest hulihuli

alle er forskjellig vet du. han kan holde en time og fortsatt ikke komme, men det er stort sett om han er anspent og stresset da... vet at det ikke er så vanlig nei, men ganske deilig da!

og så blir vi sikkert flinkere og flinkere med årene. er jo så unge og uerfarne :) i forhold til mange andre her.

hva er deilig med det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...