Gå til innhold

Ta kontakt med ei du tror er etter din samboer ?

Anbefalte innlegg

Gjest dårligmagefølelse

Jeg har så lyst til å sende anonym mail, eller sende en sms til ei som min samboer er på samlinger sammen med, for å spørre henne om hun er interessert i min samboer. Men har en sperre som får meg til å ikke gjøre det, i alle fall når jeg er edru. Her forrige lørdag var han ute med gutta og hadde lagt igjen tlf. sin hjemme, da kunne jeg jo benyttet anledningen til å sendt henne sms, og testet ut, men jeg gjorde heldigvis ikke det. Hun bor ikke i samme by som oss, men er en del i Oslo. Jeg føler at hun er interessert i han, hun er gift, og at han liker å flørte med henne.... Forholdet vårt er dårlig, og jeg går og grunner på dette hele tiden, får det ikke ut av hodet.

For 14 dager siden når jeg var på julebord, sendte jeg en sms til en som jobber i samme frima som min samboer, som jeg kjenner godt. Og spurte om han ville ha sagt noe til meg om de hadde noe på gang, og han svarte aldri... Er det et tegn på at de har noe på gang ?

Nå går jeg og grunner og grunner. Og blir snart gal.

Er det teit å sende en anonym mail f.eks. fra en hotmail adresse, eller rett og slett gi meg til kjenne og kontakte henne ?

Fortsetter under...

Gjest dårligmagefølelse

Sjekk mobilen hans. Uansett hva noen mener om det, så har du lov.

Har han forandret seg mye i det siste, fått andre vaner, andre måter å prate på, mye borte?

Han sletter meldinger på telefonen sin. Han er en del mer borte enn før, men han er enten på jobb eller hos en kompis. Og det vet jeg stemmer, for han ringer som regel, eller jeg har ringt han på fasttlf. på jobb. Og hun bor en flyreise unna Oslo...

det trenger ikke være mer enn vennskaplig kontakt heller. Men hun tar kontakt med han når hun trenger hjelp til forskjellige ting. F.eks. når mailsystemet i firmaet var nede, så sende hun sms til han istedenfor å ringe til IT etc.. men samtidig er det først nå etter å han kjent henne i over ett år, at han har lagret nummeret hennes, men ting kan jo endre seg kan de ikke ?

Han sletter meldinger på telefonen sin. Han er en del mer borte enn før, men han er enten på jobb eller hos en kompis. Og det vet jeg stemmer, for han ringer som regel, eller jeg har ringt han på fasttlf. på jobb. Og hun bor en flyreise unna Oslo...

det trenger ikke være mer enn vennskaplig kontakt heller. Men hun tar kontakt med han når hun trenger hjelp til forskjellige ting. F.eks. når mailsystemet i firmaet var nede, så sende hun sms til han istedenfor å ringe til IT etc.. men samtidig er det først nå etter å han kjent henne i over ett år, at han har lagret nummeret hennes, men ting kan jo endre seg kan de ikke ?

Vær på vakt, og forbered deg på det verste.

Mye hos en kamerat, trener ofte, jobber mye, alt som er mer enn før er dessverre et varsko.

Det er en forferdelig greie å havne i, helt uforskyldt!

"anonym" mail? hun skjønner såklart hvem det er fra, så da er det likegreit å ringe henne.

men det er jo mye bedre å konfrontere kjæresten sin da. spør ham rett ut! og fortell ham hvordan du føler det. innrømm din slalusi og mistenksomhet rett og slett!

Snakk med samboeren din, du. Å kontakte henne blir litt drastisk og muligens en smule barnslig. Dette er noe du og kjæresten burde ordne opp i sammen. Om han ikke klarer å overbevise deg om at du ikke trenger å være bekymret, så får du heller leke litt detektiv. Men la kvinnemennesket være i fred.

Annonse

Gjest dårligmagefølelse

"anonym" mail? hun skjønner såklart hvem det er fra, så da er det likegreit å ringe henne.

men det er jo mye bedre å konfrontere kjæresten sin da. spør ham rett ut! og fortell ham hvordan du føler det. innrømm din slalusi og mistenksomhet rett og slett!

Nei, hvordan skal hun kunne skjønne det om jeg sender mail fra f.eks. en hotmail adresse ?

Jeg har jo ikke tenkt å si navnet hans i mailen da, men jeg tror heller ikke jeg kommer noen vei med det.

Jeg har snakket med han om det, og han sier at han ikke har noe forhold til henne, kun profesjonelt. Men jeg har jo sett noen av sms som er blitt sendt og at noen av de har en liten karakter av flørt i seg...

spesielt nå sist når han var på samling, samtidig som han har en veldig plausibel forklaring også, og som regel lyver han ikke, så det kan jo hende at det er jeg som er paranoid, da jeg har vanskelig for å stole på noen i utg.pkt.

Nei, hvordan skal hun kunne skjønne det om jeg sender mail fra f.eks. en hotmail adresse ?

Jeg har jo ikke tenkt å si navnet hans i mailen da, men jeg tror heller ikke jeg kommer noen vei med det.

Jeg har snakket med han om det, og han sier at han ikke har noe forhold til henne, kun profesjonelt. Men jeg har jo sett noen av sms som er blitt sendt og at noen av de har en liten karakter av flørt i seg...

spesielt nå sist når han var på samling, samtidig som han har en veldig plausibel forklaring også, og som regel lyver han ikke, så det kan jo hende at det er jeg som er paranoid, da jeg har vanskelig for å stole på noen i utg.pkt.

Det sa min også, og ikke bare det, navnet hennes var lagret under firmanavnet, så det er en grunn til å sjekk under navnene noen ganger også.

Dreven, jeg!

Ja det er teit. Hun har ingenting med forholdet deres å gjøre. At det går dårlig med dere er ikke hennes skyld. Og får samboeren vite det så er det en spiker til i kista di. Da er du så "dum" at det "rettferdiggjør" å bedra deg...

Ta et oppgjør med fyren for egen regning. Si hva du går og tenker på, og at du er usikker. Hvis han ikke tar signalene alvorlig så bør du vurdere å avslutte forholdet for din egen skyld. FØR det utarter til trekantdrama med deg som narren.

selvsagt skjønner hun det. jeg mener, hva har du tenkt å skrive egentlig? om du spør om hun har sex med en gift mann for tiden eksempel, så skjønner hun jo lunta. eller skal du late som du er ei gammel venninne liksom, og spørre om livet og kjærligheten? eller skal du true henne til å ligge unna typer som allerede har kjæreste? da vil hun iallfall skjønne det.

Hei.

Jeg ser du får ganske mange negative svar på denne forespørselen din, men jeg må si at jeg skjønner DEG veldig godt.

Jeg har vært og kan vel fremdeles si at jeg er, i den samme situasjonen som deg. Problemet mitt var at når dene ene ga seg, begynte en annen....

Den første tok jeg et oppgjør med. Hun jobbet i samme firma som min mann. Så da ble det på julebordet. Det endte med at hun gråtende forlat stedet. Etter denne episoden har jeg ikke sett eller hørt at hun har sendt mail eller sms, men hva vet vel jeg?

Den andre er en bekjent av han. Han kjenner hennes foreldre, å hun er samboer med to barn. Det kan komme masse meldinger på "ugunstige" tidspunkt, som jeg tilfeldig får vite. Jeg må si at jeg har smugkikket på mobilen hans. Det høres kanskje sprøtt ut, men noe har"sagt" meg at nå er det noe der....

Mitt råd til deg er at du tar ett oppgjør med denne kvinnen. Gjør deg til kjenne å si hva du mener, spør hva det er hun er ute etter. Si også til din mann at du har gjort det - etterpå!! Det svir en evt. dårlig samvittighet. Tenk på mannen hennes som kanskje har det på samme måte som deg, som er usikker på kona si? Spill på slike argumenter å få hele krapylet av ett kvinnfolk ut av verden!!!!!

Gjest Damperen

Ta å ring inn til de som er mobilleverandøren hans. Telenor f.eks? Der kan du bestille spesifisering på mobilregningen hans. Ta så å åpne konvolutten og ta ut spesifiseringen før han har merka det. Da kan du se alle han har ringt til eller sendt melding til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...