Gå til innhold

I full gang med å bleke tennene..

Anbefalte innlegg

Gjest hannah b

Så har jeg kommet meg i gang med å bleke tennene mine. De er blitt betraktelig hvitere etter bare fire-fem netter, men så har det liksom stoppet opp? Jeg er ikke ute etter et blenda-hvitt smil, og det syns jeg unasett ikke er særlig pent - bare fryktelig unaturlig. Men jeg lurer litt på hvorfor de ikke blir hvitere liksom?

Og har dere andre sett hvor mye hvitere tennene ser ut når du kommer ut i dagslys enn inne på badet? Fikk meg en stor overraskelse da...Og enda mer da jeg tok på leppestift..ops, det var nesten på grensen til for hvitt...

Iser i tennene og, så jeg bruker Sensidyne. Funker kjempebra.

Men er det altså andre som har erfaring med at de ikke blir så hvite liksom..?

Håper på svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130310-i-full-gang-med-%C3%A5-bleke-tennene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Sustainable boy

Grunnen til at de ser mye hvitere ut ute, er at lyset inne på badet ditt lurer deg.

Lys fra lyspærer og spesielt lysstoffrør som ofte er på bad, gir alltid et gulaktig lys fordi dette lyset ikke inneholder hele lysspektere, men hovedsaktlig gult lys.

Ute derimot, blir fargene korrekte fordi lyset fra sola har hele fargespektreret og lyset blir "ordentlig hvitt" og derfor ser du den virkelig hvitfargen på tennene dine når du er ute. ;)

• 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...