Filliokus Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg VIL IKKE ha mensen den 22.! Så det så! Men den kommer vel... Jeg er litt usikker på når jeg hadde EL denne måneden. Tror det var den 8., men jeg synes EL-testen var alt for svak, og plutselig var den negativ igjen. Tror jeg testet for tidlig på morgenen (står mellom 10 og 20 på pakken). Jeg har imidlertid veldig høy temperatur nå (36,8 - 36,9) i forhold til hva som er normalt for meg, og jeg har skikkelig svære pupper om dagen. Det pleier jeg ikke å ha før mens, men nå har jeg gått til fotsoneterapi en god stund, så kanskje det har gjort noe med hormonproduksjonen min? Uansett - mensen kommer nok bitte lille julaften, og da er det bare å ringe sykehuset og sette seg opp for nok et forsøk. Æsj! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130325-ikm-om-3-dager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.