Gjest towandah Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg er ei jente på 30 år som for 10 dager siden fikk gjort en sterilisering. Etter operasjonen, som ble utført med kikkhullsteknikk/laparaskopi, har jeg blødd jevnlig fra underlivet. Jeg lå ett døgn på sykehuset rett etter operasjonen grunnet blødningsfaren fordi jeg har Ehlers Danlos Syndrom og dermed større risiko for spontane og store blødninger etter kirurgiske inngrep. I ca 2-3 dager etter inngrepet hadde jeg en del smerter, men blødde ikke. Nå har jeg derimot begynt å blø igjen , fra dag 6 etter operasjonen. Jeg har ikke hatt mens på nesten 1 år på grunn av bruk av p - sprøyta(Depo Provera) og dette kjennes ikke ut som en mensblødning. Jeg har smerter nederst i ryggen og nederst i magen. De to siste dagene har blødningene blitt sterkere og magen føles øm. Likevel er jeg i god fysisk form.Har ikke feber. Jeg lurer litt på om jeg skal foreta meg noe med hensyn til blødningene og smertene.Bør jeg oppsøke lege? Har noen av brukerne her inne på forumet noen synspunkt på hva jeg bør foreta meg? Takknemlig for svar. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130424-langvarig-bl%C3%B8dning-etter-sterilisering/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.