Gå til innhold

Langvarig blødning etter sterilisering.

Anbefalte innlegg

Gjest towandah

Jeg er ei jente på 30 år som for 10 dager siden fikk gjort en sterilisering. Etter operasjonen, som ble utført med kikkhullsteknikk/laparaskopi, har jeg blødd jevnlig fra underlivet. Jeg lå ett døgn på sykehuset rett etter operasjonen grunnet blødningsfaren fordi jeg har Ehlers Danlos Syndrom og dermed større risiko for spontane og store blødninger etter kirurgiske inngrep.

I ca 2-3 dager etter inngrepet hadde jeg en del smerter, men blødde ikke. Nå har jeg derimot begynt å blø igjen , fra dag 6 etter operasjonen. Jeg har ikke hatt mens på nesten 1 år på grunn av bruk av p - sprøyta(Depo Provera) og dette kjennes ikke ut som en mensblødning.

Jeg har smerter nederst i ryggen og nederst i magen. De to siste dagene har blødningene blitt sterkere og magen føles øm. Likevel er jeg i god fysisk form.Har ikke feber.

Jeg lurer litt på om jeg skal foreta meg noe med hensyn til blødningene og smertene.Bør jeg oppsøke lege?

Har noen av brukerne her inne på forumet noen synspunkt på hva jeg bør foreta meg?

Takknemlig for svar.

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...