Bente831365380491 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Er plaget av store blemmer i underlivet som gjør grusomt vondt. Men tør ikke gå til legen med dette. Får disse mest når jeg går med trange klær, og det er akkurat som at det er buksa eller trusa som "gnager" slik at jeg får disse sårene. Veldig ubehagelig, og ikke spesielt fint. Får masse arr, siden jeg klemmer på dem. Det kommer også materie ut av disse. Andre som her hatt dette, og som har et forslag til hvordan jeg skal bli kvitt det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130425-kviselignende-blemmer-i-underlivet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubia Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hei Bente83. Det du kan ha er kviser, da bør du bruke løssittende tøy, bommulstruser ol. en stund for å se om det blir bedre.(kviser i underlivet kan bli store og meget smertefulle) Å gå til gyn.undersøkelse kan virke vemmelig og skummelt, men du må prøve å skjønne at farlig er det ikke. Somregel er det ikke vondt heller...noe vemmelig kan det jo være de første gangene. Jeg vil anbefale deg å finne en kvinnelig lege, da bør du ikke i tillegg til å grue deg for første gangen også bekymre deg for at en mann skal titte ned i dær Vit at gynokologene og allmennlegene utfører slike undersøkelser en haug ganger, flere ganger om dagen. Du føler deg "spesiell", men for dem er du "bare" en pasient til. Vi bør ta en slik undersøkelse i ny og ne...ta celleprøver, evnt. sjekke for sykdommer osv. slik at du burde mane deg opp til å gå. Du vil nok føle deg fjærlett av lettelse når du er ferdig og har fått greie på at alt er som det skal. Så bit sammen tenna og finn deg en kvinnelig gyn...få evnt. legen til å skrive ut henvisning...og svusj avgårde med deg Lykke til. Hilsen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130425-kviselignende-blemmer-i-underlivet/#findComment-799364 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.