andy191077 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hei! Jeg har et problem jeg håper noen kan svare meg på. Jeg er en 23 år gammel mann med et svært aktivt sexliv. Er meget nøye med hygiene og prevensjon og har nå fått ett problem som hemmer meg ganske betydelig. For ca 14 dager siden begynte jeg å merke smerter i urinrøret omtrent mitt på penis. I tillegg kommer det små mengder gul-grønn veske. Vesken ser ut som verk fra et betent sår eller noe liknende. Smertene er veldig små og det er kun en gang i blant og det er ytterst lite veske som kommer, men allikevel oppfattes dette svært ubehagelig. Jeg kan selvfølgelig ikke utelukke at dette skyldes kjønnssykdom men som nevnt tidligere er jeg meget nøye med prevensjon og sjekker meg jevnlig. Tok prøver dagen etter at smertene kom og fikk som svar at alt var ved sin skjønneste orden, men i ettertid har det altså begynt å komme veske i tillegg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130454-smerter-i-urinr%C3%B8ret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.