Gjest jentemedtruseinnlegg Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Jeg har alltid hatt mye utflod (hele mnd. og døgnet rundt), og er derfor avhengig av å egentlig alltid bruke truseinnlegg. -Synes dere gutter at det er veldig ekkelt - jeg mener altså når dere begynner å grafse litt på oss jenter på intime steder, og så kjenner dere at det ligger et vått truseinnlegg der.. det her er jo nødt til å være turnoff.. -Går det an å få mindre utflod på noen måte? (jeg har ikke noen kjønnssykdommer eller noe-har bare alltid hatt mye utflod..) 0 Siter
Gjest Tristamento Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 bare en meget overfladisk gutt/mann ville reagere påat du var såpass renslig at du brukte truseinnlegg. Og slike gutter/menn lar du vel ikke krafse på deg? Så hvor er problemet, egentlig? 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Tror de fleste gutter vil like at det er litt fuktig der nede, truseinnlegg eller ikke truseinnlegg... 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Jeg ville reagert mere negativt på at du ikke brukte noe så du hadde surt og ubehagelig undertøy. 0 Siter
lurenavn Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 litt turnoff, men det går fort over. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.