Gå til innhold

Hvorfor får gutter og menn "morrabrød"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

13

• Goliath

4

• Vincent

3

• petter smart

2

Ulv I Faarikaal

Morrabrødet kommer fordi vi ofte drømmer like før vi våkner, og fordi alle drømmer, så nær som marerittene, får penis til å reise seg. Dette et en av de flotte metodene naturen bruker for å ta vare på seksualfunksjonene våre.

Gjest Tristamento

Morrabrødet kommer fordi vi ofte drømmer like før vi våkner, og fordi alle drømmer, så nær som marerittene, får penis til å reise seg. Dette et en av de flotte metodene naturen bruker for å ta vare på seksualfunksjonene våre.

Sludder og vås!

Hvorfra har du dette?

(...Hakkespettboken?)

Annonse

Gjest Jolly Roger

http://www.mozon.no/sex_og_samliv/sporsmal.asp?All=True&UID=1706&Cat=2740

Legg spesielt merke til formuleringen: "Det er bare én type drømmer som ikke gir opphisselse i kjønnsorganene, og det er drømmer med angst eller redsel i. "

Det betyr at du kan få morrabrød ved å drømme om syltelabber eller pokemon-figurer. (Så lenge du ikke har angst for syltelabber da.)

Det betyr også at du kan få morrabrød når du deler rom med 8 andre gutter, uten å være homo.

Ulv I Faarikaal

Hvordan i all verden kan man få ereksjon i et 8-mannsrom?

...med mindre en er homofil, da.

Er dette dine erfaringer fra forsvaret?

*ler av deg*

Du kan ikke fordra slik åpenhet? Det er kanskje bedre med en strengt puritansk holdning. Jeg vet om noen Læstadianere nordpå som kunne passe.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Legg spesielt merke til formuleringen: "Det er bare én type drømmer som ikke gir opphisselse i kjønnsorganene, og det er drømmer med angst eller redsel i. "

Det betyr at du kan få morrabrød ved å drømme om syltelabber eller pokemon-figurer. (Så lenge du ikke har angst for syltelabber da.)

Det betyr også at du kan få morrabrød når du deler rom med 8 andre gutter, uten å være homo.

Pokemonfigurer!

Ulv I Faarikaal

Du må gjerne tro jeg fleiper, det gjør jeg ikke.

Menn har en stoppemekanisme som gjør det nærmest umulig å tisse ved ereksjon.

Det kommer av en muskel der urinleder deler seg i to til sædblære og urinblære tror jeg. Urin og sæd må ikke blandes, da dør cellene. Derfor ble prostataopererte ofte sterile, da muskelen ikke virket og sæden gikk inn i urinblæren tror jeg.

Ulv I Faarikaal

Mange av soldatene er selvsagt homo, og det der hadde de et svært anstrengt forhold til, de visste ikke hvor de skulle se :)

Gjest Tristamento

Du kan ikke fordra slik åpenhet? Det er kanskje bedre med en strengt puritansk holdning. Jeg vet om noen Læstadianere nordpå som kunne passe.

UiF,

det jeg ikke setter pris på er stupide, uvitenskapelige og/eller barnaktige forestillinger.

Bli voksen. Skaff deg en utdannelse. Snakk med skolesjefen i hjemkommunen din.

Gjest Tristamento

Det rene sludder.

Det er umulig å vite hvilke drømmer et menneske har.

Dette er nok et eksempel på myter i populærvitenskapelige fremstillinger.

Kan ikke tenke meg at en heterofil mann får ereksjon av synet av 8 menn.

...men vi snakker kanskje ikke om 100 % heterofile menn her?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...