Sør Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Er Apartheid og Segregation det samme? Det er spennende å høre deg fortelle, Sør, kan du ikke fortelle mer? Hvor bodde du i Brasil, den rike eller fattige delen? Rått og heftig... (Sør da, hva er det du gjør??) ps: Tenk du glemte å svare på dette med oss og reisningen, og jeg lurer så forferdelig på det! Apartheid er afrikaans (språket til de hvite sørafrikanerene, som minner om nederlandsk) for "separert", og er omtrent det samme som segregering. Apartheid opererte med 4 grupper: hvite, svarte, fargede ("arabere") og indere. Jeg bodde flere steder i Brasil - både blant rike og fattige. Jobbet med alt fra ministere i delstater til frivillig arbeid med HIV/AIDS prevensjon i slumstrøk. Noe jeg selvsagt har lært utrolig mye av. Regner med at det blir mye reisning rundt i verden! utallige unevneligheter 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/7/#findComment-799935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flørten Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Apartheid er afrikaans (språket til de hvite sørafrikanerene, som minner om nederlandsk) for "separert", og er omtrent det samme som segregering. Apartheid opererte med 4 grupper: hvite, svarte, fargede ("arabere") og indere. Jeg bodde flere steder i Brasil - både blant rike og fattige. Jobbet med alt fra ministere i delstater til frivillig arbeid med HIV/AIDS prevensjon i slumstrøk. Noe jeg selvsagt har lært utrolig mye av. Regner med at det blir mye reisning rundt i verden! utallige unevneligheter "Apartheid opererte med 4 grupper: hvite, svarte, fargede ("arabere") og indere." Og på hvilken måte graderer de i forhold til verdi? Og hvordan rettferdiggjør de denne inndelingen? "Jobbet med alt fra ministere i delstater til frivillig arbeid med HIV/AIDS prevensjon i slumstrøk. Noe jeg selvsagt har lært utrolig mye av." Så spennende! Og hardt. Du må ha sett og opplevd utrolig mye. Hvordan går man frem for å bidra i slike saker? (eks utdeling av prev) "Regner med at det blir mye reisning rundt i verden!" Når kommer du og henter meg, Tiger? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/7/#findComment-799939 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 "Apartheid opererte med 4 grupper: hvite, svarte, fargede ("arabere") og indere." Og på hvilken måte graderer de i forhold til verdi? Og hvordan rettferdiggjør de denne inndelingen? "Jobbet med alt fra ministere i delstater til frivillig arbeid med HIV/AIDS prevensjon i slumstrøk. Noe jeg selvsagt har lært utrolig mye av." Så spennende! Og hardt. Du må ha sett og opplevd utrolig mye. Hvordan går man frem for å bidra i slike saker? (eks utdeling av prev) "Regner med at det blir mye reisning rundt i verden!" Når kommer du og henter meg, Tiger? Hei, Mye av Apartheid er basert på bibelen. Flere meningheter i Dutch Reformed Church i Orange Free State vil gjerne reintrodusere apartheid. Svært mange av afrikaanerene (hvite fra nederland, i motsetning til hvite fra Storbritannia) er ekstremt kristne. Å fortelle at du er ateist er omtrent som å introdusere deg som øksemorder i Norge! ===== Jeg hjalp en lokal gruppe jeg kjente i Rio, men det er mange man kan støtte. Men det er farlig arbeid - vi lå langflate på kirkegulvet mens kulene suste over hodene mens narkobandene sloss for territorier. Sønnen (på 3 år) til en jeg kjente fikk en kule gjennom hodet da han stakk hodet utenfor døren. Akkurat nå har jeg ingen reiser planlagt - men det må bli til et varmt sted! uanstendigheter som vanlig 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/7/#findComment-799943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flørten Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hei, Mye av Apartheid er basert på bibelen. Flere meningheter i Dutch Reformed Church i Orange Free State vil gjerne reintrodusere apartheid. Svært mange av afrikaanerene (hvite fra nederland, i motsetning til hvite fra Storbritannia) er ekstremt kristne. Å fortelle at du er ateist er omtrent som å introdusere deg som øksemorder i Norge! ===== Jeg hjalp en lokal gruppe jeg kjente i Rio, men det er mange man kan støtte. Men det er farlig arbeid - vi lå langflate på kirkegulvet mens kulene suste over hodene mens narkobandene sloss for territorier. Sønnen (på 3 år) til en jeg kjente fikk en kule gjennom hodet da han stakk hodet utenfor døren. Akkurat nå har jeg ingen reiser planlagt - men det må bli til et varmt sted! uanstendigheter som vanlig "Mye av Apartheid er basert på bibelen. Flere meningheter i Dutch Reformed Church i Orange Free State vil gjerne reintrodusere apartheid. Svært mange av afrikaanerene (hvite fra nederland, i motsetning til hvite fra Storbritannia) er ekstremt kristne. Å fortelle at du er ateist er omtrent som å introdusere deg som øksemorder i Norge!" Religionen har en påvirkningskraft som ikke er til å tro. Men hva med ofrene for apartheid - er de like religiøse, og synes de i så fall at det er på sin plass at de blir behandlet som de gjør? (Antar nei.) Er du ekte ateist? (Kontra kvasiateister som går med agnostikerens tvil i blodet?) Hvilke teorier støtter du? "Jeg hjalp en lokal gruppe jeg kjente i Rio, men det er mange man kan støtte. Men det er farlig arbeid - vi lå langflate på kirkegulvet mens kulene suste over hodene mens narkobandene sloss for territorier. Sønnen (på 3 år) til en jeg kjente fikk en kule gjennom hodet da han stakk hodet utenfor døren." Helvete! Det høres villt ut. Særlig for en som har levd såpass beskyttet fra verdens galskap som jeg. Jeg vil heller leve der kulene flyr og gjør noe bra enn å råtne i kjedsomhet her oppe uten å være i fare. Hvor gammel er du Sør? Varme kyss fra din deilige 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/7/#findComment-799964 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luringlurer Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 "Mye av Apartheid er basert på bibelen. Flere meningheter i Dutch Reformed Church i Orange Free State vil gjerne reintrodusere apartheid. Svært mange av afrikaanerene (hvite fra nederland, i motsetning til hvite fra Storbritannia) er ekstremt kristne. Å fortelle at du er ateist er omtrent som å introdusere deg som øksemorder i Norge!" Religionen har en påvirkningskraft som ikke er til å tro. Men hva med ofrene for apartheid - er de like religiøse, og synes de i så fall at det er på sin plass at de blir behandlet som de gjør? (Antar nei.) Er du ekte ateist? (Kontra kvasiateister som går med agnostikerens tvil i blodet?) Hvilke teorier støtter du? "Jeg hjalp en lokal gruppe jeg kjente i Rio, men det er mange man kan støtte. Men det er farlig arbeid - vi lå langflate på kirkegulvet mens kulene suste over hodene mens narkobandene sloss for territorier. Sønnen (på 3 år) til en jeg kjente fikk en kule gjennom hodet da han stakk hodet utenfor døren." Helvete! Det høres villt ut. Særlig for en som har levd såpass beskyttet fra verdens galskap som jeg. Jeg vil heller leve der kulene flyr og gjør noe bra enn å råtne i kjedsomhet her oppe uten å være i fare. Hvor gammel er du Sør? Varme kyss fra din deilige Det er mange luringer på DOL, så..... simma lungt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/7/#findComment-799969 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 "Mye av Apartheid er basert på bibelen. Flere meningheter i Dutch Reformed Church i Orange Free State vil gjerne reintrodusere apartheid. Svært mange av afrikaanerene (hvite fra nederland, i motsetning til hvite fra Storbritannia) er ekstremt kristne. Å fortelle at du er ateist er omtrent som å introdusere deg som øksemorder i Norge!" Religionen har en påvirkningskraft som ikke er til å tro. Men hva med ofrene for apartheid - er de like religiøse, og synes de i så fall at det er på sin plass at de blir behandlet som de gjør? (Antar nei.) Er du ekte ateist? (Kontra kvasiateister som går med agnostikerens tvil i blodet?) Hvilke teorier støtter du? "Jeg hjalp en lokal gruppe jeg kjente i Rio, men det er mange man kan støtte. Men det er farlig arbeid - vi lå langflate på kirkegulvet mens kulene suste over hodene mens narkobandene sloss for territorier. Sønnen (på 3 år) til en jeg kjente fikk en kule gjennom hodet da han stakk hodet utenfor døren." Helvete! Det høres villt ut. Særlig for en som har levd såpass beskyttet fra verdens galskap som jeg. Jeg vil heller leve der kulene flyr og gjør noe bra enn å råtne i kjedsomhet her oppe uten å være i fare. Hvor gammel er du Sør? Varme kyss fra din deilige Mange av de svarte er også religiøse, men de tolker selvsagt bibelen forskjellig. Men hvis man vokser opp et sted som SA under apartheid, så er det lett å tro at det virkelig ER noe "mindreverdig" med å være svart. For alle svarte man ser er jo fattige. ==== Jeg er "ekte ateist", og tror ikke på noen himmelgud eller lignende. === Man skal være svært forsiktig med å romatisere arbeidssituasjonen i slumstrøkene. Det tar på når man ikke vet om kollegaen din har overlevd arbeidsdagen. "Vaktene" er 13-14 år gamle, og stein på lim eller kokain. De skyter deg hvis de tror du tilhører en annen gjeng. Og politiet går ikke inn dit uansett hva - kun de militære. === Jeg er i 30 årene. Hva med deg? varm uanstendighet, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/7/#findComment-799973 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flørten Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Mange av de svarte er også religiøse, men de tolker selvsagt bibelen forskjellig. Men hvis man vokser opp et sted som SA under apartheid, så er det lett å tro at det virkelig ER noe "mindreverdig" med å være svart. For alle svarte man ser er jo fattige. ==== Jeg er "ekte ateist", og tror ikke på noen himmelgud eller lignende. === Man skal være svært forsiktig med å romatisere arbeidssituasjonen i slumstrøkene. Det tar på når man ikke vet om kollegaen din har overlevd arbeidsdagen. "Vaktene" er 13-14 år gamle, og stein på lim eller kokain. De skyter deg hvis de tror du tilhører en annen gjeng. Og politiet går ikke inn dit uansett hva - kun de militære. === Jeg er i 30 årene. Hva med deg? varm uanstendighet, "Men hvis man vokser opp et sted som SA under apartheid, så er det lett å tro at det virkelig ER noe "mindreverdig" med å være svart. For alle svarte man ser er jo fattige." Ikke bare at de er fattige, men jeg kan tenke meg at påvirkningen, dvs holdningene fra samfunnet rundt har stor betydning. Mobbing i skolen er et godt eksempel. Er det ikke rart at få kan styre mange, synes du? Og at det skjer igjen og igjen... "Jeg er "ekte ateist", og tror ikke på noen himmelgud eller lignende." Jeg også. Hvordan synes du det er å leve i et samfunn der alt er bygd opp rundt religion, og der voksne mennesker tror på eventyr og trenger det for å leve. "Man skal være svært forsiktig med å romatisere arbeidssituasjonen i slumstrøkene. Det tar på når man ikke vet om kollegaen din har overlevd arbeidsdagen. "Vaktene" er 13-14 år gamle, og stein på lim eller kokain. De skyter deg hvis de tror du tilhører en annen gjeng. Og politiet går ikke inn dit uansett hva - kun de militære." Ja, du har rett. Det var en tankeløs kommentar, og når det kommer til stykket er jeg alt for følsom til å leve under de forholdene som du nevner. Krig og elendighet er uforståelig for meg. Overlevde gutten? Jeg er tidlig i 20-årene. Bor du på Østlandet? ALt varmt og deilig til deg Sør! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/7/#findComment-799982 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flørten Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Det er mange luringer på DOL, så..... simma lungt. Hva skal det bety? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/7/#findComment-799984 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 "Men hvis man vokser opp et sted som SA under apartheid, så er det lett å tro at det virkelig ER noe "mindreverdig" med å være svart. For alle svarte man ser er jo fattige." Ikke bare at de er fattige, men jeg kan tenke meg at påvirkningen, dvs holdningene fra samfunnet rundt har stor betydning. Mobbing i skolen er et godt eksempel. Er det ikke rart at få kan styre mange, synes du? Og at det skjer igjen og igjen... "Jeg er "ekte ateist", og tror ikke på noen himmelgud eller lignende." Jeg også. Hvordan synes du det er å leve i et samfunn der alt er bygd opp rundt religion, og der voksne mennesker tror på eventyr og trenger det for å leve. "Man skal være svært forsiktig med å romatisere arbeidssituasjonen i slumstrøkene. Det tar på når man ikke vet om kollegaen din har overlevd arbeidsdagen. "Vaktene" er 13-14 år gamle, og stein på lim eller kokain. De skyter deg hvis de tror du tilhører en annen gjeng. Og politiet går ikke inn dit uansett hva - kun de militære." Ja, du har rett. Det var en tankeløs kommentar, og når det kommer til stykket er jeg alt for følsom til å leve under de forholdene som du nevner. Krig og elendighet er uforståelig for meg. Overlevde gutten? Jeg er tidlig i 20-årene. Bor du på Østlandet? ALt varmt og deilig til deg Sør! Hei, De få hvite kunne styre så mange fordi de var bedre bevæpnet. Rå makt og brutalitet. === Samtidig som vi mener det er eventyr, så er eventyrene nok reelle for ganske mange mennesker. Da er det en bedre strategi å få dem til å tolke eventyret på en human måte ("liberation teology" innen kristendommen, eller noen av de progressive tolkningene av islam) enn å få dem til å slutte med å tro. === Gutten døde, som så mange andre. Min eks sin bestemor mistet 20 av sine 26 barn til sult og sykdom. Venninnen hennes mistet 22 av 23 - bare 1 ble voksen. (De må ha så mange barn fordi det er ikke noe velferdsstat, så hvis du ikke har barn/familie så sulter du ihjel hvis du ikke har en privat pensjon som "virker"). === Jeg bor i Stavanger. Varme uanstendigheter! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/7/#findComment-799994 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flørten Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hei, De få hvite kunne styre så mange fordi de var bedre bevæpnet. Rå makt og brutalitet. === Samtidig som vi mener det er eventyr, så er eventyrene nok reelle for ganske mange mennesker. Da er det en bedre strategi å få dem til å tolke eventyret på en human måte ("liberation teology" innen kristendommen, eller noen av de progressive tolkningene av islam) enn å få dem til å slutte med å tro. === Gutten døde, som så mange andre. Min eks sin bestemor mistet 20 av sine 26 barn til sult og sykdom. Venninnen hennes mistet 22 av 23 - bare 1 ble voksen. (De må ha så mange barn fordi det er ikke noe velferdsstat, så hvis du ikke har barn/familie så sulter du ihjel hvis du ikke har en privat pensjon som "virker"). === Jeg bor i Stavanger. Varme uanstendigheter! === Samtidig som vi mener det er eventyr, så er eventyrene nok reelle for ganske mange mennesker. Da er det en bedre strategi å få dem til å tolke eventyret på en human måte ("liberation teology" innen kristendommen, eller noen av de progressive tolkningene av islam) enn å få dem til å slutte med å tro. === Det er utvilsomt en langt bedre løsning, ja. De tror jo faktisk de skal leve for alltid, og det må være litt av en nedtur å gå fra for alltid til 80-90 år. Mennesket er grådig, redd og egoistisk. Er du ikke enig, Tiger? "Gutten døde, som så mange andre. Min eks sin bestemor mistet 20 av sine 26 barn til sult og sykdom. Venninnen hennes mistet 22 av 23 - bare 1 ble voksen. (De må ha så mange barn fordi det er ikke noe velferdsstat, så hvis du ikke har barn/familie så sulter du ihjel hvis du ikke har en privat pensjon som "virker")." Det er en grusom verden. Har du det vondt etter å ha sett så mye jævlig? Stavanger! Så langt borte... Æsj.... Jeg skal snart legge meg. Vil du kanskje sende noe fint før jeg gjør det? (et av mine aller søteste smil) Jeg håper du vil snakke mer om religion en annen gang? Varm og dryppende... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/7/#findComment-800023 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 === Samtidig som vi mener det er eventyr, så er eventyrene nok reelle for ganske mange mennesker. Da er det en bedre strategi å få dem til å tolke eventyret på en human måte ("liberation teology" innen kristendommen, eller noen av de progressive tolkningene av islam) enn å få dem til å slutte med å tro. === Det er utvilsomt en langt bedre løsning, ja. De tror jo faktisk de skal leve for alltid, og det må være litt av en nedtur å gå fra for alltid til 80-90 år. Mennesket er grådig, redd og egoistisk. Er du ikke enig, Tiger? "Gutten døde, som så mange andre. Min eks sin bestemor mistet 20 av sine 26 barn til sult og sykdom. Venninnen hennes mistet 22 av 23 - bare 1 ble voksen. (De må ha så mange barn fordi det er ikke noe velferdsstat, så hvis du ikke har barn/familie så sulter du ihjel hvis du ikke har en privat pensjon som "virker")." Det er en grusom verden. Har du det vondt etter å ha sett så mye jævlig? Stavanger! Så langt borte... Æsj.... Jeg skal snart legge meg. Vil du kanskje sende noe fint før jeg gjør det? (et av mine aller søteste smil) Jeg håper du vil snakke mer om religion en annen gang? Varm og dryppende... Mennesker er både egoistisk og redd, og uselvisk og modig. Vi er alle mulige "merkelige ting" i tide og utide. === Nei, jeg har det ikke "vondt", men det er nettopp pga hva jeg har sett at jeg vet at "oss og dem" holdningene som blir forfektet av enkelte her inne bare fører elendighet med seg. Det nytter ikke å gruppere etter hudfarge, folkegruppe, "kultur" eller lignende. Det eneste vi kan gjøre er å behandle folk som individer. ==== Sender deg unevnelige uanstendigheter blandet med uanstendige unevneligheter, og ønsker deg en natt med uanstendige drømmer, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/7/#findComment-800042 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Eventuelt totalt skivebom...;-) Som valig på DOL - helt avhengig av hvordan man ønsker å tolke det og fullstendig uten å bry seg om det man faktisk vet var meningen med det som ble skrevet:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/7/#findComment-800145 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klikk her! Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Grip, har du noen faglig kompetanse som gjør noen av de (etter mitt skjønn stupide) meningene dine om islam særlig troverdige? Eller blir det med deg som en hvilken som helst ufaglært som uttaler seg om f.eks. kompliserte medisinske spørsmål( -- eksempelvis innen onkologien)? Har man lest sin Platon uten kritisk distanse til høvling av sofister? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/7/#findComment-800220 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flørten Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Mennesker er både egoistisk og redd, og uselvisk og modig. Vi er alle mulige "merkelige ting" i tide og utide. === Nei, jeg har det ikke "vondt", men det er nettopp pga hva jeg har sett at jeg vet at "oss og dem" holdningene som blir forfektet av enkelte her inne bare fører elendighet med seg. Det nytter ikke å gruppere etter hudfarge, folkegruppe, "kultur" eller lignende. Det eneste vi kan gjøre er å behandle folk som individer. ==== Sender deg unevnelige uanstendigheter blandet med uanstendige unevneligheter, og ønsker deg en natt med uanstendige drømmer, Er du her, Sør? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/7/#findComment-800303 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flørten Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Mennesker er både egoistisk og redd, og uselvisk og modig. Vi er alle mulige "merkelige ting" i tide og utide. === Nei, jeg har det ikke "vondt", men det er nettopp pga hva jeg har sett at jeg vet at "oss og dem" holdningene som blir forfektet av enkelte her inne bare fører elendighet med seg. Det nytter ikke å gruppere etter hudfarge, folkegruppe, "kultur" eller lignende. Det eneste vi kan gjøre er å behandle folk som individer. ==== Sender deg unevnelige uanstendigheter blandet med uanstendige unevneligheter, og ønsker deg en natt med uanstendige drømmer, Hei, Sør... Du har ikke skrevet til meg i dag. (Jeg tar det ikke som et kompliment.) Jeg kommer ikke til å være her inne på dol særlig lenge, sannsynligvis ikke mer enn et par dager fra og med i dag. Jeg har et spørsmål jeg gjerne skulle stille deg, og lurer i den forbindelse på om du har en anonym epostadr jeg kan skrive til? (Dette gjelder en seriøs forespørse.) Jeg kan ikke spørre her, da det vil røpe min id, men tror du vil ha interesse av det. Hvis så er - svar meg innen et par dager. Hvis ikke - lykke til videre, og de beste ønsker for fremtiden. Din 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/7/#findComment-800630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hei, Sør... Du har ikke skrevet til meg i dag. (Jeg tar det ikke som et kompliment.) Jeg kommer ikke til å være her inne på dol særlig lenge, sannsynligvis ikke mer enn et par dager fra og med i dag. Jeg har et spørsmål jeg gjerne skulle stille deg, og lurer i den forbindelse på om du har en anonym epostadr jeg kan skrive til? (Dette gjelder en seriøs forespørse.) Jeg kan ikke spørre her, da det vil røpe min id, men tror du vil ha interesse av det. Hvis så er - svar meg innen et par dager. Hvis ikke - lykke til videre, og de beste ønsker for fremtiden. Din Bare et lite ps til deg flørten - og til Sør. Det er mulig jeg tar feil, og da ber jeg om unnskylding. Men du minner om en jeg har hatt kontakt med på DOL tidligere. Og hvis det faktisk er deg, så er dette bare en liten advarsel fra meg om at du ikke bør forsøke deg på noe slik som du tidligere har gjort her. Sør - ønsker du å vite noe mer om dette, så mail meg på [email protected] Den eneste grunnen til at jeg ikke skriver mer om dette her nå, er nettopp fordi jeg ikke er helt sikker på om flørten er den samme som jeg og flere andre her har vært nærmere i kontakt med tidligere. Er det den samme personen, så burde du vite om det Sør. Er det ikke det, så er det heller intet å bekymre seg over - og da beklager jeg flørten. Men det er litt vel mye som likner her..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/7/#findComment-800635 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flørten Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Bare et lite ps til deg flørten - og til Sør. Det er mulig jeg tar feil, og da ber jeg om unnskylding. Men du minner om en jeg har hatt kontakt med på DOL tidligere. Og hvis det faktisk er deg, så er dette bare en liten advarsel fra meg om at du ikke bør forsøke deg på noe slik som du tidligere har gjort her. Sør - ønsker du å vite noe mer om dette, så mail meg på [email protected] Den eneste grunnen til at jeg ikke skriver mer om dette her nå, er nettopp fordi jeg ikke er helt sikker på om flørten er den samme som jeg og flere andre her har vært nærmere i kontakt med tidligere. Er det den samme personen, så burde du vite om det Sør. Er det ikke det, så er det heller intet å bekymre seg over - og da beklager jeg flørten. Men det er litt vel mye som likner her..... Hei Goliath... Jeg synes det er litt ekkelt å lese meldingen din, men jeg skjønner jo at det ofte er slik på Internett. Hvis du sendte den meldingen som jeg svarer på nå bare til meg, så vil jeg be deg om å sende den til Sør også, slik at han garantert ser den, for jeg liker ikke tanken på at du advarer ham om meg uten at han ser det - om du forstår. Først og fremst vil jeg gjerne forsikre om at jeg ikke har snakket med noen av dere før. Uten at det gjør noen forskjell, naturligvis, for jeg har jo ingen bevis. Hvis dere ikke spør webmaster, da, og det er dere velkommen til å gjøre. Jeg sendte nettopp et innlegg her der jeg ba om en anonym web adr for å snakke med Sør. Detsom han hadde svart positivt på denne ville jeg lagt frem mitt spørsmål for ham, og dermed avslørt min virkelige identitet, og dessuten involvert ham i mitt arbeid - hvilket forespørselen gikk ut på. Dette ville bevist min seriøsitet, og dermed avkreftet dine mistanker. Sør er fremdeles velkommen til å svare på min respons, naturligvis. Jeg håper at du, Goliath, forstår at du har forvekslet meg med en annen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/7/#findComment-800645 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hei, Sør... Du har ikke skrevet til meg i dag. (Jeg tar det ikke som et kompliment.) Jeg kommer ikke til å være her inne på dol særlig lenge, sannsynligvis ikke mer enn et par dager fra og med i dag. Jeg har et spørsmål jeg gjerne skulle stille deg, og lurer i den forbindelse på om du har en anonym epostadr jeg kan skrive til? (Dette gjelder en seriøs forespørse.) Jeg kan ikke spørre her, da det vil røpe min id, men tror du vil ha interesse av det. Hvis så er - svar meg innen et par dager. Hvis ikke - lykke til videre, og de beste ønsker for fremtiden. Din Hei, Du kan skrive dine unevneligheter til [email protected] :-) Det vanlige uanstendighetene, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/7/#findComment-800672 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flørten Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hei, Du kan skrive dine unevneligheter til [email protected] :-) Det vanlige uanstendighetene, Du er og blir en Tiger, Sør, og nå kommer du til å høre fra meg, din heldige mann. God Jul! Varmt og vått fra din 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/7/#findComment-800722 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Hei gutter... (hehehe...) Jeg har lest mange av innleggene deres, men dere er så opptatt av å rakke ned på hverandre at jeg ikke har fått helt presist tak i hva dere mener om innvandring og rasisme - til tross for at dere skriver for det meste skriver om nettopp det. Kan dere ikke skrive et innlegg der dere forklarer det ganske kort? Det overrasker meg litt at feiden mellom Ulv og Sør er så aggressiv, for da Ulv skrev til meg hørtes han fordomsfri ut til det imponerende. En ting til gutter.... Kan dere ikke være litt grovere mot meg? Dere vet hva jeg mener... Mjau! Hvorfor er det ikke slikt liv her lenger? Anonymous poster hash: a9811...c73 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130495-ulv-goliath-s%C3%B8r-grip-morsk-tristamento/page/7/#findComment-3535852 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.