Gå til innhold

Barnslig...?

Anbefalte innlegg

Her om dagen når jeg og min kjæreste hadde samleie, ble jeg for sliten til å gi henne orgasme. Hun onanerte da seg selv til orgasme og det virket som hun hadde det kjempedeilig der hun stønnet og bar seg. Misforstå meg rett. Jeg ønsker at min kjæreste skal ha det bra, men det føltes rart og ligge ved siden av henne uten og være delaktig i hennes orgasme. Tror ikke hun ville likt at jeg begynte å runke hvis hun ikke klarte å tilfredsstille meg (som faktisk har skjedd noen ganger). I hvert fall så føltes det ubehagelig, men jeg lot være å si noe til henne. Kanskje er det smålig av meg å reagere bare fordi jeg selv ikke fullfører min orgasme når hun ikke klarer det. Hva synes dere? Reagerer jeg barnslig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130527-barnslig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, det gjør du. Du skal være glad hun er så åpen overfor deg at hun tør vise deg denne utrolig intime og personlige siden av seg selv.

Ja, jeg er vel egentlig litt enig... men da bør vel heller ikke jeg ha dårlig samvittighet hvis jeg onanerer frem egen orgasme de gangene hun ikke klarer det? Jeg har tidligere latt det være fordi jeg har trodd at det ville ha såret henne, men tydeligvis så gjør det ikke det..?

Vil det ikke skape prestasjonsangst hos partneren hvis man tilfredsstiller seg selv når den andre ikke klarer???

Litt redd for at jeg skal ødelegge noe da jeg liker henne så godt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130527-barnslig/#findComment-799348
Del på andre sider

Ja, jeg er vel egentlig litt enig... men da bør vel heller ikke jeg ha dårlig samvittighet hvis jeg onanerer frem egen orgasme de gangene hun ikke klarer det? Jeg har tidligere latt det være fordi jeg har trodd at det ville ha såret henne, men tydeligvis så gjør det ikke det..?

Vil det ikke skape prestasjonsangst hos partneren hvis man tilfredsstiller seg selv når den andre ikke klarer???

Litt redd for at jeg skal ødelegge noe da jeg liker henne så godt...

Snakk med henne om dette du, det vil hun sikkert sette pris på - hun virker jo temmelig åpen. Lykke til og god jul! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130527-barnslig/#findComment-799362
Del på andre sider

Herregud! Det er råbarnslig, og dessverre hører jeg det alt for ofte. Det er ikke rart jentene blir forknytt og flaue, og heller ligger der uten å få noen orgasme.

Dette er vel opphissende for deg? At jenta di er så åpen og fri sammen med deg at hun onanerer sammen med deg? Og om hun onanerer under samleie, mens du konsentrerer deg om "ditt", så kan dere oppnå utrolige ting. :) Komme samtidig foreksempel, at hun kommer flere ganger...

Du må jo heller oppmuntre henne til dette. Til å onanere seg selv mens hun sitter oppå deg og bruker deg som dildo foreksempel, rir deg. Det tror jeg du vil like!

Du trenger jo ikke ha ansvaret for hennes orgasme hver eneste gang! Noen ganger kan du slappe av litt du også. Det er vel greit å bytte på litt? Veksle på også, at du koser med henne til hun er skikkelig tent, og så tar hun over, og du kan konsentrere deg om å støte hardt og dypt inn i henne...

Slik kan hun jo også få en vaginalorgasme, kombinert med klitoris så blir dette veldig bra!

Hun gir vel ikke deg orgasme hver eneste gang? Det hender vel at hun ligger og "tar imot" og du gjør all jobben? Da er det vel bare rettferdig og riktig at hun kan gjøre det noen ganger også?

Synes du skal ta deg sammen og heller tenke på hvor fantastisk det er at hun får orgasme sammen med deg jeg. Og mens hun koser med klitoris kan du enten legge deg på kryss, slik at du får inn penis, eller snike inn en finger, så får du ta del i orgasmen du også!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130527-barnslig/#findComment-799618
Del på andre sider

Annonse

JA, dette er utrolig barnslig, og veldig egoistisk tenkt av deg!!

Jeg greide ikke å la noen mann gi meg orgasme før, og ingen av de oppmuntret meg til å ta på meg selv. Da jeg til slutt gjorde det sammen med min ex-mann, så sa han: Hvorfor må du ta på deg selv??

Da sluttet jeg KONTANT, og gjorde det ALDRI igjen. Det var et veldig stort steg for meg å tørre å gjøre dette mens vi hadde samleie, og så sier han noe sånn?? Glem det! Sier jeg bare.

Så jeg FAKET ALLE orgasmer med han, for at han skulle tro at han var god i sengen. I ettertid fatter jeg ikke hvorfor jeg syntes han fortjente det. Men men. Han fant nå ut av at jeg hadde gjort det ved ¨å lese en privat mail hvor jeg fortalte det til en god venn av meg.

Han fikk jo sjokk, og var utrolig skamfull over at han hadde reagert som han gjorde den gangen jeg prøvde å ta på meg selv...

I ettertid har jeg blitt sammen med mann som er helt fantastisk og har gitt meg kjempegod selvtillit i forhold til sex. Han simpelthen ELSKER at jeg tar på meg selv, det går nesten for han bare av å se på, og på grunn av dette klarer jeg også å få orgasme når han gir meg oralsex - bare fordi han får meg til å føle meg så bra.

Så jeg må si at jeg er veldig overrasket over at noen mann kan oppleve det som egoistisk og merkelig at ei dame vil gi seg selv orgasme, hvis han selv ikke klarer det. Er det virkelig bare deres EGEN sexuelle tilfredsstillelse som er viktig?...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130527-barnslig/#findComment-799839
Del på andre sider

Gjest for en egoist

Nei, det er klart, du var sliten og hadde bestemt deg at hun ikke skulle ha orgasme. Også er hun så frekk at hun ordner det hele selv, også mens du ser på da gitt!

Makan til egoistisk kjæreste du har fått deg! De fleste jenter er vel fornøyd bare du har fått orgasme?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130527-barnslig/#findComment-799867
Del på andre sider

JA, dette er utrolig barnslig, og veldig egoistisk tenkt av deg!!

Jeg greide ikke å la noen mann gi meg orgasme før, og ingen av de oppmuntret meg til å ta på meg selv. Da jeg til slutt gjorde det sammen med min ex-mann, så sa han: Hvorfor må du ta på deg selv??

Da sluttet jeg KONTANT, og gjorde det ALDRI igjen. Det var et veldig stort steg for meg å tørre å gjøre dette mens vi hadde samleie, og så sier han noe sånn?? Glem det! Sier jeg bare.

Så jeg FAKET ALLE orgasmer med han, for at han skulle tro at han var god i sengen. I ettertid fatter jeg ikke hvorfor jeg syntes han fortjente det. Men men. Han fant nå ut av at jeg hadde gjort det ved ¨å lese en privat mail hvor jeg fortalte det til en god venn av meg.

Han fikk jo sjokk, og var utrolig skamfull over at han hadde reagert som han gjorde den gangen jeg prøvde å ta på meg selv...

I ettertid har jeg blitt sammen med mann som er helt fantastisk og har gitt meg kjempegod selvtillit i forhold til sex. Han simpelthen ELSKER at jeg tar på meg selv, det går nesten for han bare av å se på, og på grunn av dette klarer jeg også å få orgasme når han gir meg oralsex - bare fordi han får meg til å føle meg så bra.

Så jeg må si at jeg er veldig overrasket over at noen mann kan oppleve det som egoistisk og merkelig at ei dame vil gi seg selv orgasme, hvis han selv ikke klarer det. Er det virkelig bare deres EGEN sexuelle tilfredsstillelse som er viktig?...

Det var vel ikke akkurat det jeg mente, og hadde du leste det andre innlegget mitt så hadde du forstått det. Jeg liker at min kjæreste tar på seg selv mens vi elsker selv om det som regel er jeg som gjør det. I hovedsak får jeg aldri orgasme før hun da jeg ikke har noen problemer med å kontrollere min egen orgasme. Det viser vel egentlig at min kjæreste er trygg på seg selv når hun onanerer frem sin egen orgasme. Mitt poeng var det at jeg ble litt sår når hun fikk orgasme helt på egenhånd da det er jeg som alltid sørger for at hun får det. Jeg sa heller ingenting til henne om det…

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130527-barnslig/#findComment-800129
Del på andre sider

Det var vel ikke akkurat det jeg mente, og hadde du leste det andre innlegget mitt så hadde du forstått det. Jeg liker at min kjæreste tar på seg selv mens vi elsker selv om det som regel er jeg som gjør det. I hovedsak får jeg aldri orgasme før hun da jeg ikke har noen problemer med å kontrollere min egen orgasme. Det viser vel egentlig at min kjæreste er trygg på seg selv når hun onanerer frem sin egen orgasme. Mitt poeng var det at jeg ble litt sår når hun fikk orgasme helt på egenhånd da det er jeg som alltid sørger for at hun får det. Jeg sa heller ingenting til henne om det…

Det hender vel at du onanerer om ikke hun har lyst på sex? er det ikke flott at hun onanerer i armkroken din da? så får du på en måte delta i hennes onani?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130527-barnslig/#findComment-800144
Del på andre sider

Det hender vel at du onanerer om ikke hun har lyst på sex? er det ikke flott at hun onanerer i armkroken din da? så får du på en måte delta i hennes onani?

Hun har vel egentlig alltid lyst på sex så det valget trenger jeg aldri å ta, men vi onanerer gjerne sammen som en del av det hele. Men dette er bare første gangen hun har gjort det helt alene. Jeg er veldig opptatt av at kjæresten min skal ha det bra når vi har sex. Jeg synes også det er fint at hun ”tør” onanere uten noen deltakelse fra min side, men det kom litt overraskende på meg. Jeg klarer nok å venne meg til det :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130527-barnslig/#findComment-800185
Del på andre sider

Barnslig ja... men du kan jo velge å se på det som en konkurrent.... Litt konkurranse kan være litt sunt... Lol.

Nyt det. Av og til er det bare deilig å se andre komme, og slappe helt av selv.

Ja, hun føltes nesten som en konkurrent der og da :-), men jeg gir meg ikke uten kamp ;-)

Jeg tror nok at jeg skal klare å venne meg til at hun står for sin egen orgasme en gang i blant, men for meg er det beste ved sex å kunne gi henne orgasme, å nyte synet... Det blir derfor ingen vane at hun tar over på det området ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130527-barnslig/#findComment-800188
Del på andre sider

Annonse

Hun har vel egentlig alltid lyst på sex så det valget trenger jeg aldri å ta, men vi onanerer gjerne sammen som en del av det hele. Men dette er bare første gangen hun har gjort det helt alene. Jeg er veldig opptatt av at kjæresten min skal ha det bra når vi har sex. Jeg synes også det er fint at hun ”tør” onanere uten noen deltakelse fra min side, men det kom litt overraskende på meg. Jeg klarer nok å venne meg til det :-)

Bra! Hun liker sikkert å ligge i sengen og onanere, og jeg tror hun blir dobbelt så opphisset av å ha deg ved siden av seg, som en passiv "kikker" til det hele. Det må jo være lov å onanere om partneren er trøtt og sliten, og hva er da bedre enn å onanere i armkroken til en søvnig partner?

Og jeg vedder på at det hender du onanerer også, uansett hvor klar hun alltid er for sex...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130527-barnslig/#findComment-800232
Del på andre sider

Bra! Flink gutt! Da har du nyttårsforsettet klart! -smile-

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130527-barnslig/#findComment-800329
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...