Gå til innhold

Gift mann som flørter med kvinner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle skal kunne flørte med andre, bare man vet hvor grensen går.

Det finnes uskyldig flørting og det finnes FLØRTING - hvis du forstår hva jeg mener?

Det første er akseptabelt også for en gift mann eller kvinne.

Det siste er det ikke.....

Gjest flørting

Det finnes uskyldig flørting og det finnes FLØRTING - hvis du forstår hva jeg mener?

Men det er jo ikke så lett å være damen(e) som blir utsatt for dette over lengre tid. Det er jo lett å bli forelsket og smigret og kanskje litt forvirret (hva mener han egentlig?). Synes også at han viser at han er åpen for litt av hvert (utroskap).

Annonse

Men det er jo ikke så lett å være damen(e) som blir utsatt for dette over lengre tid. Det er jo lett å bli forelsket og smigret og kanskje litt forvirret (hva mener han egentlig?). Synes også at han viser at han er åpen for litt av hvert (utroskap).

Han trenger slett ikke å være åpen for utroskap selvom han flørter mye og med de samme hver gang. Det er nå en gang noen man liker bedre å flørte med enn andre.

Forstår det som du er en han flørter med, du er ikke gift med ham?

Hva mener du er uskyldig flørting?

LOVLIG i et ekteskap?? Jøss, finnes det noe ekteskapspoliti eller?

Man blir verken blind eller følelsesløs av å gifte seg. Man kan like og sette pris på andre mennesker man finner attraktive. Det er "lov" å flørte harmløst.

Som Paul Newman sa (den amerikanske skuespilleren, har vært gift med samme kvinne hele sitt voksne liv):

"Jeg går ut for å skjerpe appetitten, men når jeg blir sulten, går jeg hjem og spiser!"

Overført betydning, selvsagt. Han går ut og ser på pene damer, men når han får lyst på noe mer, går han hjem til kona og slipper ut "lystene" sine hos henne :-)

Gjest flørting

Hva er forskjellen?

Annonse

Gjest flørting

Han trenger slett ikke å være åpen for utroskap selvom han flørter mye og med de samme hver gang. Det er nå en gang noen man liker bedre å flørte med enn andre.

Forstår det som du er en han flørter med, du er ikke gift med ham?

Jeg er ikke gift med han, men liker heller ikke å bli flørtet med av en gift mann. Smigrende er det, men det gjør bare vondt verre. Vil ikke få følelser for en gift mann.

Gjest flørting

Det kommer an på hvorfor han flørter. Hvis han flørter fordi han er en flørtete natur, men ikke har til hensikt å være utro så er det greit. Flørter han for å få noen i seng derimot, er det noe helt annet...

Hvordan vite forskjellen?

Jeg er ikke gift med han, men liker heller ikke å bli flørtet med av en gift mann. Smigrende er det, men det gjør bare vondt verre. Vil ikke få følelser for en gift mann.

Det skjønner jeg godt.Prøv å ikke ta flørtingen hans alvorlig. Flørter du tilbake?

LOVLIG i et ekteskap?? Jøss, finnes det noe ekteskapspoliti eller?

Man blir verken blind eller følelsesløs av å gifte seg. Man kan like og sette pris på andre mennesker man finner attraktive. Det er "lov" å flørte harmløst.

Som Paul Newman sa (den amerikanske skuespilleren, har vært gift med samme kvinne hele sitt voksne liv):

"Jeg går ut for å skjerpe appetitten, men når jeg blir sulten, går jeg hjem og spiser!"

Overført betydning, selvsagt. Han går ut og ser på pene damer, men når han får lyst på noe mer, går han hjem til kona og slipper ut "lystene" sine hos henne :-)

Det er mange kvinner som ikke aksepterer at mannen "går ut og kåter seg opp for så å komme hjem å bruke henne for å tømme seg". Ref tidligere diskusjoner her inne.

Finnes ikke noe bedre enn å få følelser for en gift mann som flørter? du kan fortsatt være fri og ennå få full oppmerksomhet *S* stort sett er han vel heller ingen fare for ditt ekteskap hvis du ikke blir dønn forelsket da.

Det er alltid deilig å flørte med gifte, synes jeg da..... de er så deilig inntense og gjør meg k..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...