Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har ikke fåt mensen enda.

Det er 30 dager siden start på forrige mens (har syklus på 28-30 dager). Hadde 2 dråper med litt farget utflod i går, så jeg trodde alt kom i dag, men nå er det stoppet helt. Ingen utflod i det hele tatt.

Hadde en SA etter IVF i oktober, så gikk det 31 dager til mensen i november. Kan jeg regne med at mensen bare er forsinket denne gangen også? Noen som har opplevd noe lignende?

Hører med til historien at jeg har hatt høy temperatur og fryktelig sprengte bryster en ukes tid nå. MEN - jeg tok en graviditetstest i går som var negativ. Hva tror dere? Kan jeg ha testet for tidlig?

Jeg vet jo egentlig at jeg bare er forsinket, men jeg er SÅ klar for å kunne klare dette snart - etter 7 år som barnløs.

HUFF!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130564-ikm-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikkenickikveld

Hei!

Ser du driver og temper du og...og jeg med etter et par IVF forsøk som ikke gikk ""i boks". Er på 33 dagen,(30-31 er vanlig) med høy temp.(fortsatt oppadstigende).Har hatt EL dersom en skal stole på tempen og eggløsningstester, men testa i dag og fikk en svak negativ strek mens kontrollstreken var kjempeblå...kunne jo ikke styre meg. Har gått til akup. for et par mndr. sia, noe jeg nå angrer litt på da jeg har fått tydeligvids har fått litt kluss med mens og småblødning i syklus. Snakka med gynekologen i dag, en av landets mest dyktige mht barnløshet, og han sa noe jeg ikke helt glemmer, men som jeg tror nok er baksiden av medaljen i enkelte tilfeller: vi hører alltid om det positive alternativ medisin gjør, men får aldri høre den andre delen... Hører med til historien at jeg og mistet følelesen i et par fingre pga akupunkturen! Og jeg som hadde satt min lit til dette denne gangen og VIRKELIG har reklamert for aku. her inne!!!

Lykke til med deg, håper det blir en positiv strek snart!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130564-ikm-i-dag/#findComment-799993
Del på andre sider

Hei!

Ser du driver og temper du og...og jeg med etter et par IVF forsøk som ikke gikk ""i boks". Er på 33 dagen,(30-31 er vanlig) med høy temp.(fortsatt oppadstigende).Har hatt EL dersom en skal stole på tempen og eggløsningstester, men testa i dag og fikk en svak negativ strek mens kontrollstreken var kjempeblå...kunne jo ikke styre meg. Har gått til akup. for et par mndr. sia, noe jeg nå angrer litt på da jeg har fått tydeligvids har fått litt kluss med mens og småblødning i syklus. Snakka med gynekologen i dag, en av landets mest dyktige mht barnløshet, og han sa noe jeg ikke helt glemmer, men som jeg tror nok er baksiden av medaljen i enkelte tilfeller: vi hører alltid om det positive alternativ medisin gjør, men får aldri høre den andre delen... Hører med til historien at jeg og mistet følelesen i et par fingre pga akupunkturen! Og jeg som hadde satt min lit til dette denne gangen og VIRKELIG har reklamert for aku. her inne!!!

Lykke til med deg, håper det blir en positiv strek snart!!!

He, he - her tempes det til den store gullmedaljen. Tempen går faktisk litt opp og ned, men den er konstant høyere enn det som er vanlig ellers, så jeg har fortsatt håp. Testet med SnartGravids grav.test i dag, og jeg (og mannen min) kunne faktisk se en skygge av en strek. Men, nøktern som jeg er (etter alle disse årene), så forsøker jeg å glemme det og prøver igjen om et par dager.

Når det gjelder alt.behandling, så har jeg faktisk gått til fotsoneterapi og øreakupunktur i et par måneder nå, og hvis vi skulle lykkes helt på egen hånd, så er jeg overbevist om at dette har hatt betydning. Jeg har ALDRI hatt en positiv grav.test tidligere - og vi har forsøkt i 7 år! Har 3 IVF-forsøk bak meg. Det siste i oktober, og da festet egget seg, men endte i en SA. Da hadde jeg brukt alt.beh. bare noen få ganger.

Men, selvsagt er det individuelt, og de negative tingene hører vi aldri om. Det er sant.

Håper det lykkes for deg også denne gangen! Krysser alle fingre.

GOD JUL!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130564-ikm-i-dag/#findComment-800101
Del på andre sider

Gjest juleklemmer fr a kevaho

He, he - her tempes det til den store gullmedaljen. Tempen går faktisk litt opp og ned, men den er konstant høyere enn det som er vanlig ellers, så jeg har fortsatt håp. Testet med SnartGravids grav.test i dag, og jeg (og mannen min) kunne faktisk se en skygge av en strek. Men, nøktern som jeg er (etter alle disse årene), så forsøker jeg å glemme det og prøver igjen om et par dager.

Når det gjelder alt.behandling, så har jeg faktisk gått til fotsoneterapi og øreakupunktur i et par måneder nå, og hvis vi skulle lykkes helt på egen hånd, så er jeg overbevist om at dette har hatt betydning. Jeg har ALDRI hatt en positiv grav.test tidligere - og vi har forsøkt i 7 år! Har 3 IVF-forsøk bak meg. Det siste i oktober, og da festet egget seg, men endte i en SA. Da hadde jeg brukt alt.beh. bare noen få ganger.

Men, selvsagt er det individuelt, og de negative tingene hører vi aldri om. Det er sant.

Håper det lykkes for deg også denne gangen! Krysser alle fingre.

GOD JUL!

Hei!

Jeg har IKM i morgen på selveste julefaten - håper at vifår en kjempebragave..........= IKM

Vi drar bort i dga og kommer hjem igjen dne 28/12. Skal ikke teste innen dess.......men har som du hatt vonde bryster i forrige uke og litt rare "stikkinger" i magen.

Tørr ikke å tro det - men håper selvsagt at vi ikke får en rød jul!!!!

Krysser fingeren for dge og meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130564-ikm-i-dag/#findComment-800260
Del på andre sider

Hei!

Jeg har IKM i morgen på selveste julefaten - håper at vifår en kjempebragave..........= IKM

Vi drar bort i dga og kommer hjem igjen dne 28/12. Skal ikke teste innen dess.......men har som du hatt vonde bryster i forrige uke og litt rare "stikkinger" i magen.

Tørr ikke å tro det - men håper selvsagt at vi ikke får en rød jul!!!!

Krysser fingeren for dge og meg!

Hei igjen,

Jeg har hatt ømme og harde bryster i over en uke nå. Ikke så mye stikking i magen, egentlig. Tok en test nå i kveld, men den slo ikke ut. Vet jo at det er dustete å holde på sånn, men jeg klarte ikke å la være. Tester igjen i morgen tidlig.

Lykke til du også...Vi satser på full klaff denne måneden.

GOD JUL!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130564-ikm-i-dag/#findComment-800523
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...