Gå til innhold

Initiativ til sex - Når kommer likestillingen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest halooenm

Idiotisk svar, med tanke på at jeg skrev følgende:

"Fra tid til annen ser jeg på diverse nettsider om Seksualitet, at kvinner er så fortvilet over at det iblant forventes at de tar initiativet til sex"

Hvordan klarer du å vri dette til å gjelde MEG personlig? Et utslag av dårlig folkeskikk, kanskje?

Hvorfor skulle du ellers ta det opp? Hvis det ikke gjaldt deg?

Blir jo den typiske en kamerat lurer på dette...

Gjest KeiserAugustus

Hvorfor skulle du ellers ta det opp? Hvis det ikke gjaldt deg?

Blir jo den typiske en kamerat lurer på dette...

Da sier vi at fenomenet med jenter som skriver inn på sex-nettsider og beklager seg over at de ikke selv klarer å ta initiativ, overhodet ikke eksisterer.

Fornøyd nå?

Gjest halooenm

Da sier vi at fenomenet med jenter som skriver inn på sex-nettsider og beklager seg over at de ikke selv klarer å ta initiativ, overhodet ikke eksisterer.

Fornøyd nå?

Har bare ikke sett noe til det jeg, men if you say so...

Annonse

petter smart

Da retter vi samme spørsmål til deg, petter smart. Har du alltid sex på første daten?

:-)

Nå er det noen år siden jeg var på date, men jeg håpet jo alltid, selv om det ikke alltid skjedde. Som mann er jeg jo heldig nok til å bli ansett som heldig/kul dersom jeg har sex på første daten (i motsetning til kvinner som blir ansett som billige).

petter smart

Bare hvis daten faller på en tirsdag.

Det er da vel ingen som har dater på tirsdag??!?!?!?!

Eller er det derfor (mine dater var som regel på fredag eller lørdag) at jentene var så knipne med sexen på den første daten..... *tenke hardt*

Gjest Ugga Bugga

Nå er det noen år siden jeg var på date, men jeg håpet jo alltid, selv om det ikke alltid skjedde. Som mann er jeg jo heldig nok til å bli ansett som heldig/kul dersom jeg har sex på første daten (i motsetning til kvinner som blir ansett som billige).

Ja, ikke sant? Det var det jeg ville fram til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...