Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ville bare spørre om det er noen andre som er i gang og som skal ha forsøk i løpet av neste måned....

Jeg er såvidt begynt igjen med mitt 2 ivf forsøk, og jeg må si at det er mye tøffere denne gangen enn forrige. Noen andre som føler det slik?

Jeg er kvalm og uggen og trøtt og har til dels hodepine. Samt en verkene nese etter all sprøytingen.Det er så ekkelt når nesesparyen renner ned i halsen! jeg begynner å få en sår hals også!

Ikke kjekt å få dette i julen:(

ER disse symptomene vanlige? Noen andre som sparayer nå?

( det vel ikke vanlig å ta noen grav.-test før man begynner på sprayen så lenge man har fått mens, eller? )

ble litt redd et øyeblikk

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130790-har-begynt-med-nese-spray/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sprayer i vei jeg! Smaker grusomt og svir i nesa, men ellers har jeg ingen symptomer. (Hodepine på julaften, men det gikk over etterhvert) Faktisk har jeg mindre PMS nå enn ellers jeg! Fikk mens i dag og starter med sprøyte 7 januar. DET gruer jeg litt for...

Hei!

Jeg skal begynne med nesespray den 8 jan.Jeg gruer meg litt.Er også mitt 2 IVF forsøk.

Dette blir verre enn forrige gang.

Ja nå vet vi liksom hva vi går til....

Jeg håper at utfallet blir bedre denne gangen ihvertfall. Men jeg klarer ikke å være så optimistisk desverre....vet ikke hvorfor.

Lykke til, det blir spennende uansett

Annonse

Hei på deg, og godt nytt år! Jeg skal etter planen begynne på spray 12. januar. Så da kan vi nesten følge hverandre denne gangen også... Du skal vel snart begynne på sprøyter du?

Klems fra

Heisann, ja jeg begynner på sprøyter 15 januar. Det virker som en evighet til for denne gangen har nese-sprayen virkelig slått meg ned.

Men uansett, det er kjekt å være i gang igjen. Vi får noen spennende måneder foran oss. Lykke til med sprayingen din.....

vi snakkes vel

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...