Gjest Lurisnusk i dag Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Gubben og jeg har nettopp vært laaangt nede i en bølgedal i forholdet vårt, så ille var det at vi egentlig hadde bestemt oss for å flytte fra hverandre. Men en konstruktiv dialog gjorde heldigvis til at vi ombestemte oss. Vi har barn sammen, det er ikke bare-bare å kaste mange års samliv i søpla da... Men nok om det. I perioden hvor vi har hatt det vanskelig, har jeg oppdaget at min mann har hatt "flørte-forhold" på si. Jeg sier det sånn, fordi det har ikke foregått noe fysisk utroskap. Såvidt jeg vet, da. Men mobilen har vært flittig brukt, til både SMS og samtaler når jeg ikke har vært tilstede. Dette har han fortalt. Grunnen til at han måtte fortelle det, var at jeg konfronterte ham med at noe måtte være galt. Jeg hadde nemlig gjort det som har vært diskutert her så mange ganger før - sjekket mobilen hans. Der lå det meldinger som "ring meg etter 1800, da er jeg på jobb". Og "Klar for byn - kommer du".. o.s.v. Jeg sa ikke at jeg hadde sjekket mobilen, det synes jeg er for nedverdigende. Men jeg fikk ham i tale, i alle fall. Og jeg tror han la alle kortene på bordet. Problemet nå er at hver gang telefonen ringer eller piper, så skvetter jeg høyt og får hjerteklapp. Er livredd for at det kan være den dama. Av og til har jeg spurt hvem det er, bare for å være sikker. Prøver å se ham i øynene for å se om han lyver for meg o.s.v. Men jeg kan ikke fortsette å mase sånn i all fremtid heller. Det er ikke bra hvis vi skal klare å bygge opp forholdet vårt på nytt. Telefonen sin må han jo få lov til å bruke, og jeg har sagt at alle meldinger som er av en slik karakter at han ikke kan vise dem til meg, det anser jeg som utroskap. Men jeg ber aldri om å få se meldingene. Det tør jeg ikke. For jeg vil gjerne at han skal tro at jeg stoler på ham!! Hvordan i all verden skal jeg få tilbake tryggheten og tilliten til ham?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130796-hvordan-kan-jeg-l%C3%A6re-meg-%C3%A5-stole-p%C3%A5-ham-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junflower66 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Tillit er ikke er lett å bygge opp igjen, og etter det du/dere har vært i gjennom, bør nok han forstå at du ikke umiddelbart klarer å stole på ham igjen.Slike ting tar tid, og det dere bør gjøre nå fremover,er å snakke med hverandre om alle følelser som måtte dukke opp mht dette. Han skjønner vel at du er blitt såret, og han har vel også kanskje dårlig samvittighet. Dere er hvertfall på rett gli igjen, og bare det er jo flott! Men som sagt så må dere jobbe for at tilliten skal komme tilbake,det vil nok ta sin tid,men stå på! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130796-hvordan-kan-jeg-l%C3%A6re-meg-%C3%A5-stole-p%C3%A5-ham-igjen/#findComment-801421 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.