Gjest Nisselue Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg har TO problemer; Det ene er at det virker som om jeg har for mye hud på penis. Dette blir et problem når jeg skal ta på kondom. Jeg drar forhuden helt tilbake, tar på kondomen, og ruller den helt ut. Så slipper jeg huden, og den glir langt opp tilbake igjen, slik at kondomen rulles inn på innsiden, mellom penishode og forhud.Da går kondomen veldig kort ned på penisen, og ramler lett av når jeg har sex. Ok, det var dårlig formulert, men dere forstår sikkert. I tillegg er forhuden min trang på ett punkt, så det går omtrent en ring rundt penis, en cm under hodet. Jeg får huden tilbake, men er jeg ordentlig hard, så kan det gjøre litt vondt. Er disse to tingene normalt? Hva bør jeg gjøre? Omskjæring? Jeg er i siviltjeneste nå, og der får man jo dekket nødvendig legebehandling. Hvis jeg skal ta vekk forhud pga dette, vil dette da defineres som "nødvendig"? Takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130844-for-mye-og-for-trang-hud-p%C3%A5-penis/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.