Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er desverre i den situasjonen at jeg MÅ feire julen sammen med min mann som egentlig er min eks, fordi vi sendte inn seperasjonspapirene like før jul.

I gårkveld hørte jeg på nyhetene om hun jenta i sudan som var dømt til 100 piskeslag.

Jeg sa "herregud, at det går an" han spurte hva det var, og jeg fortalte det: " en 16 år gammel jente i sudan er dømt til 100 piskeslag fordi hun er enslig mor"

Vet dere hva han sa da? !!

Jo, "til pass åt henne"!!!!

Hvor kvinnefiendtlig går det an å bli???

Er det rart jeg vil skilles fra denne idioten??

jeg spyr snart.... :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130851-tenk-%C3%A5-si-noe-slikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han sa det jo såklart for å såre deg da, siden du faktisk blir alenemor nå... og du brydde deg vel litt ekstra i den saken også fordi du følte med henne og kjente deg igjen. Så da moret han seg vel godt ja, når han klarte å provosere deg.

Men du, jeg skjønner (nesten) at dere bor sammen nå, så han skal slippe å flytte i julen. Men du har da vel noen venner eller familie du kan dra på besøk til? Det er vel ingen hemmelighet at dere skal separeres? Og da MÅ han IKKE være med... han klarer seg fint hjemme alene.

Han sa det jo såklart for å såre deg da, siden du faktisk blir alenemor nå... og du brydde deg vel litt ekstra i den saken også fordi du følte med henne og kjente deg igjen. Så da moret han seg vel godt ja, når han klarte å provosere deg.

Men du, jeg skjønner (nesten) at dere bor sammen nå, så han skal slippe å flytte i julen. Men du har da vel noen venner eller familie du kan dra på besøk til? Det er vel ingen hemmelighet at dere skal separeres? Og da MÅ han IKKE være med... han klarer seg fint hjemme alene.

joda, jeg har også benyttet meg av muligheten så langt det har latt seg gjøre. Men minstemann er 4 mnd, og pappaen er ikke noe flink med babyer for å si det sånn.

jeg prøver å komme meg ut en tur til venner/familie når minstemann sover...

joda, jeg har også benyttet meg av muligheten så langt det har latt seg gjøre. Men minstemann er 4 mnd, og pappaen er ikke noe flink med babyer for å si det sånn.

jeg prøver å komme meg ut en tur til venner/familie når minstemann sover...

Ta med deg unga da vel, om han ikke er noe tess som far!

Så bra at du skal skilles fra han! Herlighet for en jubelidiot!!

Fikk helt vondt i magen selv når jeg leste om hun jenta, og min sambo og jeg kom inn på en laaang diskusjon om hvor utrolig beskyttet vi lever her oppe i det kalde nord... Krangler om bagateller og surmuler over den minste ting, mens der kan man altså bli pisket ihjel fordi man får barn alene.

Da burde jeg faktisk vært pisket jeg også, var alene da jeg fødte mitt første barn! Uhørt. Burde selvsagt tatt abort antar jeg...

Lykke til med å få begynt på ditt nye liv, kan jo bare bli bedre etter et samliv med ex'en din!

Annonse

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...