Gå til innhold

Jippiii!!!! Stort, blått kryss!!

Anbefalte innlegg

Endelig!! Jeg er overlykkelig og går bare rundt og svever. Mannen min fantaserer allerede om en proffspiller som skal forsørge ham når han blir gammel og grå (he-he).

Nå håper jeg bare at det går bra denne gangen. Jeg vil ikke oppleve en SA igjen.

Jeg er overbevist om at fotsoneterapi og øreakupunktur har vært det som manglet...

Den damen skal få en stor bukett blomster av meg.

Sender lykkestøv og blå vibber til dere alle. Det ER faktisk mulig - selv om det tar 7 år.

Hilsen en lykkelig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130859-jippiii-stort-bl%C3%A5tt-kryss/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig spennende da! Tenk at den gikk rettt i boks!!! GRATULERER så masse!!!!! Dette fortjener dere virkelig! Blir så uendelig glad hver gang jeg hører om nok en sliter som faktisk har fått det til...:o) OG etter IVF forsøk, da! Ting er jo slett ikke umulige da og det er DETTE som holder motet oppe hos oss...å høre om slike som deg!

Selv om jeg ikke var altfor fornøyd med min "aku.dame" pga visse omstendigheter(ehhh..ja, det var meg..!) tror jeg jammen meg både dere og fotsoneterapeuten din har

gjort en knakende god jobb denne gangen!!!! Temper og står i verre nå jeg med(og har jeg noensinne planlagt så nøye som nå?...neppe!), selv om jeg (etter en lengre pause) er "oppmeldt" til IVF igjen i feb/mars igjen....

Det er bare å ønske deg lykke til videre og håpe at spiren virkelig klooorer seg godt fast denne gangen!!! Dette skal gå bra!:o)

Annonse

...for gratulasjoner. Ja, jeg håper virkelig at dette frøet klamrer seg fast og skal nok titt og ofte innom her. Det er dette forumet som liksom har vært nærmest daglig støtte for meg. Dette som skjer nå er så uvirkelig at jeg tror ikke det hender meg.

Vi tar en dag av gangen.

Lykke til alle sammen!

Så utrolig spennende da! Tenk at den gikk rettt i boks!!! GRATULERER så masse!!!!! Dette fortjener dere virkelig! Blir så uendelig glad hver gang jeg hører om nok en sliter som faktisk har fått det til...:o) OG etter IVF forsøk, da! Ting er jo slett ikke umulige da og det er DETTE som holder motet oppe hos oss...å høre om slike som deg!

Selv om jeg ikke var altfor fornøyd med min "aku.dame" pga visse omstendigheter(ehhh..ja, det var meg..!) tror jeg jammen meg både dere og fotsoneterapeuten din har

gjort en knakende god jobb denne gangen!!!! Temper og står i verre nå jeg med(og har jeg noensinne planlagt så nøye som nå?...neppe!), selv om jeg (etter en lengre pause) er "oppmeldt" til IVF igjen i feb/mars igjen....

Det er bare å ønske deg lykke til videre og håpe at spiren virkelig klooorer seg godt fast denne gangen!!! Dette skal gå bra!:o)

Ville bare ønske deg også lykke til med alt sammen, både temping og timing ((o:

Den erfaringen du har hatt med aku.damen er ikke noe jeg misunner deg. Jeg vet jo ikke hvor seriøs hun var/er, men kanskje det hadde vært en ide å prøve en annen? Jeg skjønner jo at dere fikk et lite sjokk med det som hendte.

Krysser fingre og tær for deg og skal nok titte innom her for å følge med på hvordan det går.

Gjest klemmer fra kevaho

Hei du!

Har vært på juleferie og kom hjem nå i ettermiddag. Jeg blir så glad for din skyld..jeg har heller ikke fått mens enda - skulle hatt det på juleaften. Men vi venter til etter nyttår med å teste.(har testet mye andre måneder - før tidligt)

Lykke til og du....kryss fingrene for meg!

Hei du!

Har vært på juleferie og kom hjem nå i ettermiddag. Jeg blir så glad for din skyld..jeg har heller ikke fått mens enda - skulle hatt det på juleaften. Men vi venter til etter nyttår med å teste.(har testet mye andre måneder - før tidligt)

Lykke til og du....kryss fingrene for meg!

Oi, så spennende! Jeg skal følge med her for å se når du har testet! Skjønner ikke at du har tålmodighet til å vente, jeg. LYKKE TIL!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...