Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dama sier at jeg ikke "kan" det, hu mener å tilfredstille henne i senga, og hu er ikke noe flink til å fortelle om noe og jeg er ikke noe erfaren selv, kan noen hjelpe meg og fortelle meg hva jeg skal gjøre så hun får det godt, jeg har leita etter clitorisen men fant den ikke, noen som kan gi meg forklaring på hvor den befinner seg? -xxr

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13086-dama-sier-jeg-ikke-kan-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tillater meg faktisk å foreslå at du skaffer deg ny dame, og det sier jeg selvom jeg er jente selv. For ingen har da "rett" til å si at den andre ikke får det til å gå for henne. Hun får da faen meg ta ansvar for sin egen orgasme, også får du heller hjelpe henne litt på veien!

Jeg tillater meg faktisk å foreslå at du skaffer deg ny dame, og det sier jeg selvom jeg er jente selv. For ingen har da "rett" til å si at den andre ikke får det til å gå for henne. Hun får da faen meg ta ansvar for sin egen orgasme, også får du heller hjelpe henne litt på veien!

vi kvinner må lære oss å ta ansvar for egne orgasmer...sånn er det med den saken!

Vel, hehe, fant den første gang jeg letet, men kvinner er vel forskjellige.

Den kan til tider være godt gjemt etter det jeg forstår.

Vel la oss se nå.

Det anatomiske. Regner med at du vet hvor inngangen til skjeden ligger.

Så har du kjønnsleppene hennes.

Følg disse oppover til deres utspring oppover mot magen.

Nesten ved toppen oppe innenfor kjønnsleppene ligger klitoris.

Lurer på om dette var en god forklaring.

Men jeg foreslår du spør damen din om hun ikke kan vise deg hvor klitoris ligger om du ikke finner den.

Og om hun ikke vet det selv, så kan hun egentlig bare holde kjeften sin, for selv de mest ignorante gutter vet hvor de har sin egen penis og har hatt den (med unntak av visse tilfeller i fylla etter det jeg har hørt).

Gjest Pricilla

Det er ikke så greit for enkelte folk! Og nå mener jeg ikke deg.. men dama! Å si til deg at du ikke "får det til" må det være noe rart med henne! Hvis du ikke er så erfaren så kunne hun i hvert fall hjelpe deg på veien da, i stedet for å slenge dritt! Øvelse gjør mester, er det noe som heter, man lærer ikke alt på 1,2,3!

Jeg er enig med de andre her, bytt henne ut!

Og si: Og forresten lukter fi### di sure reker! Da blir hun sikkert blid da! *S* (fleipa med det siste, men det hadde vel vært litt fristende å si - for å være dust tilbake..*S*)

Annonse

For det første er jeg uenig med alle 'bytt ut dama' og 'vi jenter må ta ansvaret selv' innleggene.

Mye ligger i hvordan hun sier fra, men det at hun er villig til å være åpen og ærlig om noe som mange har problemer med å sankke om anser jeg som positivt. Det at hun ikke klarer å følge opp med å forklare er ikke fullt så positivt.

Poenget med sex er ikke orgasme, og det er heller ikke noens 'ansvar', hverken din eller hennes. Sex kan være utrolig godt uten at noen av partnerne kommer, men orgasmen er selvfølgelig toppen av kransekaka og det koomer som resultat av noen dere gjør sammen.

----

Det du skal gjøre er å nyte, leke og være nysgjerrig, med hele kroppen først og med musa hennes etter hvert, og først når den er skikkelig våt.

Deter stor forskjell på jenter, hos noen er klitoris merkbart hard, hos andre kan man ikke kjenne den i det hele tatt. Hos noen er den lett synlig, hos andre godt gjemt.

Jeg synes det er lettest å vite hva man gjør med fingeren, fingertuppen er mer følsom enn tunga. Når hun er våt og klar, la en finger forsiktig stryke over musa hennes slik at du kjenner hvor kløften mellom de ytre leppene er (om hun da ikke allerede er vidåpen). Forsiktig kan du presse fingeren litt ned og dra den nedenfra og oppover for å skille leppene. Graden av forsiktighet avhenger av hvor mye hår som 'lugger' osv. Når du gjør det vil du forhåpentligvis merke hvor klissvått, mykt og deilig det er.

Og nå kommer poenget, lek, kos deg og undersøk. Kanskje hun bare lengter etter å kjenne fingeren din akkurat på det rette stedet, men det er alikevel ikke noe hastverk. Hun vil ikke mista lysta om du lar fingeren din kose litt med å ta noen runder rundt åpninga først. Kanskje litt inn og en tur oppover langs siden av kjønnsleppene, bare for å bli godt kjent.

Selve klitorisen finner du ved å la fingeren gp fra hullet og oppover mot der kjønnsleppene møtes. Hvordan hun liker det best der må du enten finne ut ved å eksperimentere eller ved å få hjelpe fra henne. Et godt tips er i å være lett på fingeren og bruke rolige forsiktige bevegelser, noe jeg tror alle liker til å begynne med.

Lykke til

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

For det første er jeg uenig med alle 'bytt ut dama' og 'vi jenter må ta ansvaret selv' innleggene.

Mye ligger i hvordan hun sier fra, men det at hun er villig til å være åpen og ærlig om noe som mange har problemer med å sankke om anser jeg som positivt. Det at hun ikke klarer å følge opp med å forklare er ikke fullt så positivt.

Poenget med sex er ikke orgasme, og det er heller ikke noens 'ansvar', hverken din eller hennes. Sex kan være utrolig godt uten at noen av partnerne kommer, men orgasmen er selvfølgelig toppen av kransekaka og det koomer som resultat av noen dere gjør sammen.

----

Det du skal gjøre er å nyte, leke og være nysgjerrig, med hele kroppen først og med musa hennes etter hvert, og først når den er skikkelig våt.

Deter stor forskjell på jenter, hos noen er klitoris merkbart hard, hos andre kan man ikke kjenne den i det hele tatt. Hos noen er den lett synlig, hos andre godt gjemt.

Jeg synes det er lettest å vite hva man gjør med fingeren, fingertuppen er mer følsom enn tunga. Når hun er våt og klar, la en finger forsiktig stryke over musa hennes slik at du kjenner hvor kløften mellom de ytre leppene er (om hun da ikke allerede er vidåpen). Forsiktig kan du presse fingeren litt ned og dra den nedenfra og oppover for å skille leppene. Graden av forsiktighet avhenger av hvor mye hår som 'lugger' osv. Når du gjør det vil du forhåpentligvis merke hvor klissvått, mykt og deilig det er.

Og nå kommer poenget, lek, kos deg og undersøk. Kanskje hun bare lengter etter å kjenne fingeren din akkurat på det rette stedet, men det er alikevel ikke noe hastverk. Hun vil ikke mista lysta om du lar fingeren din kose litt med å ta noen runder rundt åpninga først. Kanskje litt inn og en tur oppover langs siden av kjønnsleppene, bare for å bli godt kjent.

Selve klitorisen finner du ved å la fingeren gp fra hullet og oppover mot der kjønnsleppene møtes. Hvordan hun liker det best der må du enten finne ut ved å eksperimentere eller ved å få hjelpe fra henne. Et godt tips er i å være lett på fingeren og bruke rolige forsiktige bevegelser, noe jeg tror alle liker til å begynne med.

Lykke til

Dette er en fin introduksjon i erotikkens og seksualitetens kunst. I mange kulturer har denne kunsten vært dyrket, omtalt i litteraturen, vært besunget.

Hos oss har folket vært mer forsiktig i sin lyriske omtale av kvinnen kjønn, men det er opplagt at det kan beskrives mange spennende ting.

Et problem er at mange menn blir så kåte og opphisset at de ikke orker å vente med å "kjøre" den inn. Dermed blir jenta fratatt muligheten for ytterligere stimulering, noe som ville gjøre det lettere for henne å oppnå orgasme.

Men som sagt, takk skal du ha for din fine anvisning.Heldig er den jenta som får deg til elsker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...