Gjest oi oi oi Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Herremann! I natt drømte eg at eg hadde jentesex. Oi, oi, oi. Våknet steinkåt midt i det intense i drømmen. Var flau og redd for at kjæresten min skulle våkne. Kunne ikke vekke han for sex heller, for livmoren strammet sånn. :c) Stakkars nurket. H*n sparket litt, ja. Mon tro om eg tør å oppsøke ei jente ei gang for å prøve? mvh 0 Siter
shandy Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Var det like godt for deg som for meg? Hehe, bare tøyser med deg. Hormonene er i mildt sagt ulage. Tipper du er kåt hele tiden resten av døgnet også :-) 0 Siter
Gjest ikke sign Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Ikke om du er i et forhold.. la det bli med fantasien. Jenter tenner gjerne på jentesex fordi jenter blir sett på som sexy (reklamer/media). Så tenner man automatisk.. har jeg lest. Ikke vær utro. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.