Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei kjente og ukjente!

Ja, nå er vi endelig igang med nytt søskenforsøk - det 3. i løpet av et år. Vår lille prins er nå blitt hele 2,5 år og tiden fyker avgårde. Startet på spray den 23.12 og skal ha uttak i uke 4. Spennende. Dette forsøket har blitt utsatt og utsatt flere ganger fordi jeg bl.a. oppdaget at jeg hadde litt lavt stoffskifte og at jeg ville sjekke om jeg hadde polypper i livmoren. Men nå er disse tingene ordnet og vi er klare til ny dyst.

Ønsker dere lykke til fremover og håper det blir mange gravide her i månedene som kommer!!!

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130903-endelig-nytt-fors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vil bare si - lykke til!

Hvis jeg nå ikke er gravid (IKM 23/12) skal vi også igang med vårt 3.forsøk - tenkte kanskje prøve på "naturlig syklus" vet du noe om det?

Hei igjen - vet desverre ikke så mye om det, men har lyst å prøve det selv da jeg jo ble gravid første gang på fryseforsøk og da en natulig syklus .....

Lykke til da!!

Da blir det spennende å følge med dere utover. Du har vært flink som har klart å tøye tålmodigheten så langt ! :o)

Ha en riktig fin sprayjul videre, og så håper jeg på et riktig blått nytt år for dere !

Stor klem

Ja, ikke sant - har klart å ikke tenke så mye på det disse månedene. Hvordan går det med deg ??

klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...