Gå til innhold

Gutter: kikking i dusjen

Anbefalte innlegg

kvikk1365380623
Skrevet

Et lite spørsmål til dere gutter. Når dere står i dusjen på treningssenter/svømmehall, kikker dere da litt diskrè på de andre i dusjen for å se hvor stort utstyr de har?

Skrevet

kan ikke tenke meg at gutter i dusjen har særlig stort utstyr!

Gjest Gammeldags
Skrevet

Jeg interesserer meg ikke for andre menns underliv. Og jeg forstår ikke hvordan en angivelig heterofil mann kan ha glede av andre menns underliv.

Men kanskje jeg er sånn kjedelig, gammeldags 100 % hetero...?

Skrevet

Nei,

Etter å ha sett dem alle, i alle størrelser farger og fasonger mange nok ganger har det liksom mistet nyhetens interesse.

Aldri har det tent meg spesielt mye heller. Selv om jeg er mann, så er jeg i stand til å se at en mannekropp kan være vakrere enn en annen, men det stopper liksom der. Heldigvis.

Skrevet

Nei,

Etter å ha sett dem alle, i alle størrelser farger og fasonger mange nok ganger har det liksom mistet nyhetens interesse.

Aldri har det tent meg spesielt mye heller. Selv om jeg er mann, så er jeg i stand til å se at en mannekropp kan være vakrere enn en annen, men det stopper liksom der. Heldigvis.

Ergo så har du da kikket et par ganger. Du hevder da å ha sett dem i alle former og varianter. Hvordan kan du ellers vite det? tjihi....

Skrevet

Nei, jeg liker ikke synet av andre menns kropper!

Er det dette som kalles for homofobi?

Skrevet

Er det dette som kalles for homofobi?

Hadde du sett noen av de typene som trener der jeg trener, hadde du skjønt det!

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke, men hvis andre er interesserte i å kikke på meg så er det bare hyggelig det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...