Gå til innhold

Aldir følt meg så billig noen gang

Anbefalte innlegg

I går når jeg kom hjem fra byen så lå vi å kosa litt etter vi la oss. Han guida meg ned til junior, så sugde han. Ble til at jeg satt meg på han, men såville han plutselig ikke. Han sa han gjorde det for å glede meg, men han ville egentlig ikke. Han gjorde det for min skyld fordi jeg gjør så mye for han. det vil si han tror jeg suger han kun for å gledde,jeg nyter det jo sjøl. Er helt kvalm i dag, aldri følt me så jævli og billig noen gang. Aldir! Vet ikke om jeg vil ligge med han mer, kommer til å føle han gjør det for min skyld.

Fortsetter under...

Skjønner ikke hvorfor du føler deg billig? Han sa da ikke at han alltid kun har samleie med deg for din skyld?

Og du, sugde du ham til han kom? Hvis ja, så er nok det hele greia. Han fikk utløsning, og var ikke lenger kåt...

Eller han var litt full eller trøtt eller sliten, og trodde han var kåt, men ble bare trøtt isteden. Det kan skje den beste. Og så prøver man litt til, fordi man har dårlig samvittighet over å gjøre den andre kåt og "lure" den andre til å tro man har lyst... selv om man trodde man hadde lyst selv også.

Dette var nok et engangstilfelle, eller iallfall et sjeldent tilfelle. Regner med at han ellers har både lyst og glede av sex med deg. Men om du lar vær å suge ham helt til han kommer, så får han nok større glede av å ha samleie med deg isteden...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...