Gå til innhold

Denne kollegaen gjør meg rasende!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Eller egentlig er det han som gjør meg rasende... Dere husker kanskje ejg skrev her at en kvinnlig kollega ringer samboeren min støtt for å spørre om ditt og datt og særlig når hun krangler med typen...

Jeg har sagt til samboern min, uten å bli hysterisk, at jeg tror hun er ute å fisker.. men neida, det er hun ikke får jeg til svar.

De er ikke gamle venner, men nye kollegaer, og hun ringer han hele tiden. Hun ringte lille julaften og, da skulle vi på middag til moren hans. Ble ganske sur og sa at hvis dette fortsetter kan han ta med henne på familiemiddag neste gang. Og jeg sa jeg ville ha slutt på den telefonflørtinga.

Han ble sur på meg, siden jeg var hysterisk, og han ville ikke se det fra min side... Etter en stille kveld (hvor vi nesten ikke sa et ord til hverandre) så sa han at han skulle be henne slutte å ringe. Men da fremstiller han meg så koko. Vedder for at han sier at "dama mi er sinnsyk sjalu, så ikke ring" - men det er hun som trår over grenser hun ikke burde! Og han lar henne...

jeg sa han heller kan slutte å svare, slutte å svare på meldinger fra henne, slutte å la henne kjøre han hjem, slutte å ringe henne opp igjen hvis hun har ringt.

Jeg synes det bare er rett og rimlig, og jeg vet han hadde blitt dritsur hvis det hadde vært noen som hadde ringt meg.. han prøvde å si at Knut fra jobben min hadde ringt meg da, men det har han aldri.. Da sier samboern at jeg alltid er sammen med knut på konferanser osv. men det er sant fo vi er venner og har jobba sammen i 4 år og vi er yngst. men vi har aldri kontakt på fritida, kun i jobbsammenheng og det er aldri vi to alene., Så det kan ikke sammenlignes mener jeg.. Synes det var barnslig å prøve seg der...

Det peip pg peip på mobilen hans i går og... Tror det var henne, jeg spurte ikke, han sa ikke noe... Gir faen i hele gubben hvis det skal være sånn. Nå er jeg lei! Elsker han meg, kutter han ut henne, så greit er det! Han sier de er venner.. Bullshit!

Hvordan skal ejg få han til å skjønne at hun vil ha han? Han ser det seriøst ikke...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131022-denne-kollegaen-gj%C3%B8r-meg-rasende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

sniper1365380612

Jeg tror kollegaen bruker kjæresten din til å bekrefte om hun har "draget", og jeg tror at kjæresten din setter pris på å få oppmerksomhet fra andre. Oppmerksomhet gir bedre selvtillit og selvbilde. Kollegaen er i et dårlig forhold(har jeg fått inntrykk av), og finner ut mulighetene hun har blant andre gutter(gjennom kjæresten din). Jeg tror mange er redd for å være singel i lang tid ved et kjærlighetsbrudd, og det er kanskje kollegaen usikker på.

Men uansett skjønner jeg reaksjonen din veldig godt. Det er helt unødvendig av kjæresten din å svare henne, og det burde han skjønne snart. Selv er jeg ganske kald mot kvinnelige kollegaer nettopp for å unngå slike ting. Men prøv å ikke tenke så mye på det, fordi da kommer du til å bli helt gal. Det kan jo være andre som sender meldinger f.eks.

Annonse

Gjest Pricilla

Det kan da ikke være så vanskelig? Hvis dette plager deg så mye at det går utover forholdet så får han ta et valg - berge forholdet og kutte ut denne kollegaen eller fortsette videre uten deg.

har sagt det... Når jeg var mest forbanna. Men da sier han jeg er sinnsyk... Han mener jeg er syklig sjalu, noe jeg ikke er.. Sa først i fra på en pen og rolig måte at dette plaget mg litt, og nå er det bare verre. Og jeg rasende! ; )

Gjest Pricilla

Er du bombesikker på at dama er ute etter samboeren din? Kan jo være et uselvstendig kreatur av et kvinnemenneske, som ikke har sosiale antenner. Er det helt utelukket? Du kjenner jo situasjonen best, men ingenting er noen ganger sikkert.

Nja.. er jo ikk ehelt sikker på at hun er interssert i han, men det ser i hvert fall sånn ut... Hvorfor ellers skulle hun ringe han hele tiden? De er ikke gamle venner!

Jeg driter egentlgi i hva hun vil.. Bare hun slutter å ringe.

skjønner jo godt ham litt også da, om han virkelig bare har fått seg en venninne på jobben, så vil det jo ødelegge mye av trivselen på jobb om han er så kald og slem mot henne som du vil.

men det er klart hun må få beskjed om at du ikke liker hun ringer. Men det er da bedre at hun blir uvenner med deg enn han. Så får han heller si sannheten da, at du er kjempesjalu og irritert over at hun ringer og forstyrrer til alle døgnets tider.

de må jo fortsatt få lov å ha god kontakt på kontoret... han kan vel be henne sende litt færre meldinger, og ikke ringe om det ikke er helt nødvendig? og si han er nødt å prioritere familien en periode, og at de kan snakkes på jobb?

liker ikke sånne "velg mellom henne eller meg" situasjoner jeg, om det så er familie eller kollegaer... blir jo litt som å be ham skifte jobb. og enkelte mennesker ER klengete, hun tror vel hun har fått seg en ny bestevenn, og han ser ikke at hun kanskje er litt masete... han har kanskje ikke så mange venner han heller?

Gjest Pricilla

skjønner jo godt ham litt også da, om han virkelig bare har fått seg en venninne på jobben, så vil det jo ødelegge mye av trivselen på jobb om han er så kald og slem mot henne som du vil.

men det er klart hun må få beskjed om at du ikke liker hun ringer. Men det er da bedre at hun blir uvenner med deg enn han. Så får han heller si sannheten da, at du er kjempesjalu og irritert over at hun ringer og forstyrrer til alle døgnets tider.

de må jo fortsatt få lov å ha god kontakt på kontoret... han kan vel be henne sende litt færre meldinger, og ikke ringe om det ikke er helt nødvendig? og si han er nødt å prioritere familien en periode, og at de kan snakkes på jobb?

liker ikke sånne "velg mellom henne eller meg" situasjoner jeg, om det så er familie eller kollegaer... blir jo litt som å be ham skifte jobb. og enkelte mennesker ER klengete, hun tror vel hun har fått seg en ny bestevenn, og han ser ikke at hun kanskje er litt masete... han har kanskje ikke så mange venner han heller?

javel? mener du virtkleig det? hadde det vært mannen din hadde du ikke sagt noe? Det har jeg vondt for å tro.. jeg er ikke hysterisk eller supersjalu, men jeg har en dårlig følelse med det her... han hadde en "venninne" tidligere jeg var grei mot og han var mye sammen med, helt til de nesten havna i senga.. Og gjorde ting venner ikke gjør!

Så enten ødelegger han forholdet med det her, ellers får han kose seg med den nye vennen sin...

Gjest Humlepungen

oi oi.

Fortsett å la varsellampene blinke! Dette hørtes nemlig merkelig ut. Hadde samboeren min gjort noe sånn hadde jeg rett og slett sneket meg inn på mobilen hans og lest hva slags meldinger denne damen sendte til han.

Uansett om hun sender "vanlige" meldinger til han så passer det seg ikke å sende tusen meldinger og ringe i ett sett. Her virker det som om at hun har andre intensjoner. Kanskje han ikke er interessert i henne på _den_ måten men nyter oppmerksomheten hennes? Men jeg unnskylder han ikke altså...

Annonse

dette var nå min mening

Nja.. er jo ikk ehelt sikker på at hun er interssert i han, men det ser i hvert fall sånn ut... Hvorfor ellers skulle hun ringe han hele tiden? De er ikke gamle venner!

Forstår at du blir sinna på kollegaen til mannen din når du opplever at hun ikke lar mannen din være i fred....

Strengt tatt har hun ingen forpliktelser ovenfor deg, da... Forpliktelser ovenfor deg har derimot mannen din - det er HAN som må sette grenser. Dersom han har rent mel i posen, så er det vel ikke SÅ vanskelig å innse at det er lurt å bremse litt på sms-fronten?

Det er lite smart av henne og mannen din å trigge situasjonen slik du beskriver den.

Han har vel ikke gitt klare nok meldinger om at han ikke vil ha kontakt, eller så vil han gjerne ha kontakt og digger oppmerksomheten han får rått... ...uavhengig av om du blir rasende.

Det ser ikke ut til at ditt sinne har noen effekt? Det høres ut som om han blir trassig og provosert av sinnet ditt?

Hva med en annen strategi? Har du spurt om å få lov til å se noen av meldingene?

Det å spille likegyldighet til dette kommer du nok ikke langt med - du er jo ikke likegyldig til det.....

Forstår at du blir sinna på kollegaen til mannen din når du opplever at hun ikke lar mannen din være i fred....

Strengt tatt har hun ingen forpliktelser ovenfor deg, da... Forpliktelser ovenfor deg har derimot mannen din - det er HAN som må sette grenser. Dersom han har rent mel i posen, så er det vel ikke SÅ vanskelig å innse at det er lurt å bremse litt på sms-fronten?

Det er lite smart av henne og mannen din å trigge situasjonen slik du beskriver den.

Han har vel ikke gitt klare nok meldinger om at han ikke vil ha kontakt, eller så vil han gjerne ha kontakt og digger oppmerksomheten han får rått... ...uavhengig av om du blir rasende.

Det ser ikke ut til at ditt sinne har noen effekt? Det høres ut som om han blir trassig og provosert av sinnet ditt?

Hva med en annen strategi? Har du spurt om å få lov til å se noen av meldingene?

Det å spille likegyldighet til dette kommer du nok ikke langt med - du er jo ikke likegyldig til det.....

Om hun ikke akkuratt har forpliktelkser for henne handler hun jo djevelskt. Å være med på å ødelegge jula og kanskje forholdet deres og ikke minst for barna er forferdelig stygt gjort mener nå jeg.

har sagt det... Når jeg var mest forbanna. Men da sier han jeg er sinnsyk... Han mener jeg er syklig sjalu, noe jeg ikke er.. Sa først i fra på en pen og rolig måte at dette plaget mg litt, og nå er det bare verre. Og jeg rasende! ; )

Send han en tektsmelding med følgende: du har to valg, meg eller kollegaen din. Hvem velger du? Vennlig hilsen din kone (husker ikke om dere var kjærester eller gift).

dette var nå min mening

Om hun ikke akkuratt har forpliktelkser for henne handler hun jo djevelskt. Å være med på å ødelegge jula og kanskje forholdet deres og ikke minst for barna er forferdelig stygt gjort mener nå jeg.

Enig med deg. Hun oppfører seg ikke slik jeg mener er moralsk riktig....

Skjønner deg og mener du er i din rett i å rase. Men poenget mitt var at det må vel tross alt være bedre om hun kun er teit og innpåsliten. Men så lenge han lar henne drive på, så har du all rett til å sette inn tiltak.

Du har også min fulle velsignelse......om nå det skulle være til hjelp c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...