Gjest blir_gal Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 jeg er en 18 år gammel jente. jeg har mange spørsmål som omentrent dreper meg hver dag. jeg har ikke mensen,men jeg hadde det før, tror jeg. legen sa at det fordi eggene min lå i en slags "dvale". men jeg ønsker meg barn svært mye. det er ingenting jeg ønsker meg mer enn det. jeg er i et fast forhold som fungerer helt overnaturlig bra og han er klar for barn han og. er det rart og være 18 år å ha ønsket seg barn siden jeg var 16? for en stund siden ca 2 år, var jeg i et forhold med en annen vi prøvde og få barn men jeg ble aldri gravid, jeg kan ikke huske om jeg hadde fått mensen før jeg begynte på p-piller, men jeg sluttet og ta dem for å bli gravid, men når jeg sluttet å ta dem sluttet også mensen min. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. jeg er så fortvilet. og en ting til, jeg har aldri hatt en orgasme i hele mitt liv, jeg faker bestandig. hvorfor får jeg ikke det? er det noe galt med meg? hver så snill å svar, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/131044-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tarante Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hvis du ikke har mensen lenger ville jeg tatt en tur til legen for å bli henvist til en spesialist innen gynekologi. Jeg har omtrent samme historie som deg når det gjelder mensen, og jeg har fått diagnosen PCOS. Hvis du søker på PCO eller PCOS på nettet kan du finne ut mer om denne sykdommen. Den kan blant annet føre til at man får problemer med å bli gravid. Jeg har heldigvis klart det nå etter 2 år med aktiv prøving og endel hjelp fra leger. Er 13 uker og 4 dager gravid i dag. Det med orgasme, er ikke unaturlig. Man må lære sin egen kropp å kjenne og være helt sikker både på seg selv og partner. Veldig mange har problemer med å få orgasme ved samleie, har aldri hatt det selv. Får det til på egenhånd eller ved munnsex. Da gjør det ikke noe om jeg ikke får det til under samleie. Det fører ikke til noe godt å late som at man får det... man kommer bare inn i en ond sirkel som man har vanskelig for å komme ut av. Utforsk deg selv, bli trygg på deg selv, ikke stress med det... så kanskje du får det til en dag. Få kjæresten din til å hjelpe deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/131044-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-803397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.