Gå til innhold

sexpartnere!

Anbefalte innlegg

Da jeg var på din alder, var jeg jomfru. Noen år senere var jeg ikke det.

Likevel: Jeg var akkurat den samme da jeg var 16 som da jeg var 21 og som jeg fortsatt er. Selvsagt har jeg modnet som menneske, men jeg har samme moral, samme innstilling til livet, jeg er samme menneske.

Man blir ikke mindre verdt om man har gjort seg en del erfaringer. Og lignelsen med en epleskrott blir bare dum.

Du skal ikke føle at du har fortjent mindre repsekt om du har hatt flere sexpartnere enn gjennomsnittet. Men det er viktig at du virkelig vil det du gjør, og at du bare har sikker sex. Ikke la deg presse eller påvirke til å gjøre noe du ikke egentlig vil.

Det er tydelig at en del mener at har man ligget med flere enn 5, ligger man med "alle" og er ikke så nøye på det. Det er latterlig. Jeg tror også at en del gutter og menn som ikke vil ha jenter med erfaring er redd for å bli sammenlignet med tidligere elskere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131066-sexpartnere/page/2/#findComment-808092
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likevel: Jeg var akkurat den samme da jeg var 16 som da jeg var 21 og som jeg fortsatt er. Selvsagt har jeg modnet som menneske, men jeg har samme moral, samme innstilling til livet, jeg er samme menneske.

Man blir ikke mindre verdt om man har gjort seg en del erfaringer. Og lignelsen med en epleskrott blir bare dum.

Du skal ikke føle at du har fortjent mindre repsekt om du har hatt flere sexpartnere enn gjennomsnittet. Men det er viktig at du virkelig vil det du gjør, og at du bare har sikker sex. Ikke la deg presse eller påvirke til å gjøre noe du ikke egentlig vil.

Det er tydelig at en del mener at har man ligget med flere enn 5, ligger man med "alle" og er ikke så nøye på det. Det er latterlig. Jeg tror også at en del gutter og menn som ikke vil ha jenter med erfaring er redd for å bli sammenlignet med tidligere elskere.

Babette!

Det med "epleskrott" det var en fin måte å si det på. Det som kanskje hadde vært riktig å skrive var felles hull! synes du f.eks at en pikk som har vært inni 15-20 fitter virker særlig innbydende?

Jeg kunne ihvertfall aldri hatt en dame som har ligget med så mange. Det er jo skittent å kvalmt!!

At damer har erfaring er jo kjempebra men du kan sannsynligvis få mye mer og bedre erfaring med noen få partnere pga at du da utforsker mere og prøver nye ting når du kjenner partneren din bedre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131066-sexpartnere/page/2/#findComment-808440
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

16 år og 7 partnere= tøs!!!

personer her inne som skriver om at de har hatt 15-20 partnere er å betrakte som sure epleskrotter...

Hvor alle (mer eller mindre) får ta hver sin bit! Så er det en til slutt som sitter igjen med skrotten... Æsj!!

Hvem vil f.eks ha en dame som har hatt 15-20 partnere? Jeg ville ikke tatt i en slik dame i det hele tatt!

Ikke med hansker engang som går langt over skuldrene (har sett at dyrleger har slike) Nei. Dette er kvalmt.

Hvor mange sexpartnere har du hatt, afc.?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131066-sexpartnere/page/2/#findComment-808450
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

Babette!

Det med "epleskrott" det var en fin måte å si det på. Det som kanskje hadde vært riktig å skrive var felles hull! synes du f.eks at en pikk som har vært inni 15-20 fitter virker særlig innbydende?

Jeg kunne ihvertfall aldri hatt en dame som har ligget med så mange. Det er jo skittent å kvalmt!!

At damer har erfaring er jo kjempebra men du kan sannsynligvis få mye mer og bedre erfaring med noen få partnere pga at du da utforsker mere og prøver nye ting når du kjenner partneren din bedre.

Felles hull? Har man hatt sex med 15 personer, behøver ikke det bety at man har sex med hvemsomhelst.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131066-sexpartnere/page/2/#findComment-808458
Del på andre sider

Babette!

Jeg tenker aldri over hvor mange fitter pikken måtte ha vært inni. Går ut fra at han vasker den i ny og ne!

Det høres ut som man bærer med seg sædrester og andre sekreter fra tidligere partnere, som en slags plett på rullebladet som forringer markedsverdien! Jeg forstår ikke denne tankegangen.

Antall tidligere sexpartnere har aldri vært noe tema i de forholdene jeg har vært i. Visst har vi snakket om ekser og tidligere forhold, fordi utveksling av historie er en del av det å bli kjent med hverandre, men ingen har spurt meg hvor mange jeg har vært til sengs med. Jeg har heller aldri følt behov for å spørre kjærester om det.

Kanskje denne fokusering på antall partnere har sammenheng med frykten for HIV-smitte? Det ville i så fall ikke være unaturlig. Men derfra til å fordømme er et langt skritt, etter min mening.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131066-sexpartnere/page/2/#findComment-809156
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg synes det var litt mye for til å være 16..

Tydelig at du har kost deg med en del forkjellige..

Ikke hatt fast forhold?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131066-sexpartnere/page/2/#findComment-858153
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...