Gå til innhold

samliv når man har besøk over lang tid

Anbefalte innlegg

Gjest navnet mitt...

Vi har to stk. boende her nå, og de blir nok en god stund til. Mannen min og jeg har ikke så ofte sex (en gang pr. mnd.) pga at han er sliten og trøtt etter jobb. Og minsten sovner sent om kvelden.. Nå med besøk og et veldig lytt hus blir det i alle fall ikke tid til kos.... Og jeg savner også alene-tid. Nå er det alltid noen her, og gjestene leter etter et sted å bo. Jeg synes det sliter litt på forholdet også, særlig når vi ikke har så mye tid til å sitte alene å snakke. Har noen av dere hatt det slik? Hva gjorde dere? Tenkte å be dem sitte barnevakt en kveld, så vi i alle fall kom oss ut en tur (kino/spise). Men så er det det at jeg skal jobbe helgene fremover... Gjestene må vel også savne sitt privatliv.

Fortsetter under...

dette var nå min mening

God ide å be dem sitte barnevakt! Da får dere tid for dere selv - og de også. Og så får de gjort gjengjeld for at de får bo hos dere.

Har dere soverom rett ved siden av hverandre? Eller bare tror du det er så lytt at alt kan høres? Noen ganger tar man mer hensyn enn det som er nødvendig. Nå vet ikke jeg hvor høylytte dere er, men besøket tåler nok noen lyder..!

Gjest Marilyn Monroe

God ide å be dem sitte barnevakt! Da får dere tid for dere selv - og de også. Og så får de gjort gjengjeld for at de får bo hos dere.

Har dere soverom rett ved siden av hverandre? Eller bare tror du det er så lytt at alt kan høres? Noen ganger tar man mer hensyn enn det som er nødvendig. Nå vet ikke jeg hvor høylytte dere er, men besøket tåler nok noen lyder..!

Ja, og det er mulig å ha sex forholdsvis lydløst også.

Gjest navnet mitt...

Ja, og det er mulig å ha sex forholdsvis lydløst også.

Det ER lytt; de har rom under oss og jeg hører *** hoste om natten f.eks. Og vi kan ha sex lydløst, men senga knirker for hver minste bevegelse.. takk for svar. Skal spørre dem om de kan sitte barnevakt en kveld.

Gjest Niels Henrik

Det ER lytt; de har rom under oss og jeg hører *** hoste om natten f.eks. Og vi kan ha sex lydløst, men senga knirker for hver minste bevegelse.. takk for svar. Skal spørre dem om de kan sitte barnevakt en kveld.

Hvem har sagt at man må ha sex i senga? Hva med å gjøre det et sted hvor det ikke knirker?

Gjest Pricilla

ER noen på besøk hos meg.. særlig hvis det er over lang tid må de tåle å høre at vi lever også, dvs. inkludert sex... Skriker og skråler ikke, men litt knirking og noe lyder må de tåle. Men vi venter til de sover da (eller vi tror de sover.. hehe). Ellers kan man dusje sammen oggjøre det der, masse vann så hører de ikke det..

Men herregud, er gjestene alltid der da? Er de aldri ute med venner, shopper el? Kan dere ikke foreslå for dem (hvis de er gode venner forstår de sikkert) at dere bør få ha en alene-kveld da... Til og med vi som ikke har noen som forstyrrer har en alene-kveld uten pc og tv, bare oss.. Tror det er sunt for forholdet. Kvalitetestid i all stresset.. Selv om man er sammen hver dag, driver man med hver sitt, prater i telefonen, ser på tv, driver med pc eller noe annet, så da er man på en måte bare i samme rom/leilighet.

De som bor hos dere bør respektere det.. Og det gjør de nok! ; )

Annonse

Gjest navnet mitt...

ER noen på besøk hos meg.. særlig hvis det er over lang tid må de tåle å høre at vi lever også, dvs. inkludert sex... Skriker og skråler ikke, men litt knirking og noe lyder må de tåle. Men vi venter til de sover da (eller vi tror de sover.. hehe). Ellers kan man dusje sammen oggjøre det der, masse vann så hører de ikke det..

Men herregud, er gjestene alltid der da? Er de aldri ute med venner, shopper el? Kan dere ikke foreslå for dem (hvis de er gode venner forstår de sikkert) at dere bør få ha en alene-kveld da... Til og med vi som ikke har noen som forstyrrer har en alene-kveld uten pc og tv, bare oss.. Tror det er sunt for forholdet. Kvalitetestid i all stresset.. Selv om man er sammen hver dag, driver man med hver sitt, prater i telefonen, ser på tv, driver med pc eller noe annet, så da er man på en måte bare i samme rom/leilighet.

De som bor hos dere bør respektere det.. Og det gjør de nok! ; )

Takk for svar:) Vil ikke at de skal høre senga knirker da den ene er mitt søsken. De skal bo her flere uker tror jeg (har vært her tre allerede...). De var ute i gårkveld, men da var mannen min trøtt og orket ikke sex. Typisk. Og det er mange uker siden vi har gjort noe. Må finne en løsning på dette her... Og mannen min bør skjerpe seg!

Gjest killerfrank

Takk for svar:) Vil ikke at de skal høre senga knirker da den ene er mitt søsken. De skal bo her flere uker tror jeg (har vært her tre allerede...). De var ute i gårkveld, men da var mannen min trøtt og orket ikke sex. Typisk. Og det er mange uker siden vi har gjort noe. Må finne en løsning på dette her... Og mannen min bør skjerpe seg!

Ikke noe rart at han ikke har lyst siden du har invitert din søster til å bo hos dere i evigheter. Rene drepen for ethvert forhold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...