Gå til innhold

Klarer ikke å slippe meg løs.

Anbefalte innlegg

Hei.

Er en gutt på 26 år som har blitt sammen med ei fantastisk jente. Jeg har tidligere vært i et forhold i 5 år hvor sexlivet har vært kjedelig og ensformig. Den nye kjæresten min er anderledes og svært bevisst på hvordan hun vil ha det. Dette synes jeg er svært opphissende og jeg liker det godt. Får bedre utbytte av sex nå enn det jeg har fått på lenge. MEN, det er et problem... Jeg klarer ikke 100% å slippe tankene og vise at jeg er så opphisset som jeg egentlig er. Det er noe som holder meg igjen, vet ikke helt hva for hun tenner meg noe utrolig og jeg tenner henne. Jeg mangler bare det bittelille som gjør alt 110% perfekt. Dette går på det psykiske og antagelig føler jeg meg litt usikker. Jeg håper noen har tips som kan hjelpe meg til å slippe tankene og gi meg helt bort til henne...For ordens skyld..Jeg tenker ikke på andre når vi har sex, kun på henne og hun er den eneste jeg vil ha!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131150-klarer-ikke-%C3%A5-slippe-meg-l%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må bare slappe av og kose deg rett og slett. Er litt uvant i begynnelsen for dere begge, siden dere har hatt andre partnere før og hatt andre "vaner" og "rutiner"

Husk, nå er det som om dere er jomfruer igjen, og dere må lære alt på nytt. Vær nysgjerrig og leken og utforsk deres seksualitet!

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Så heldig du er som har funnet en kjæreste som nyter sex! Det høres ut til at den nye kjæresten din heller ser muligheter enn begrensninger når dere har sex.

Vi lærer av erfaring. 5 år med "skalkede luker" hvor du sannsynligvis ikke snakket om sex og hadde sex etter et bestemt mønster, setter sitt preg. Da skal det ganske mye bevisst avlæring til for å ha sex på en helt annen og mer frigjort måte.

Det er litt vanskelig å gi deg råd ut fra din korte beskrivelse, siden jeg er litt usikker på hva slags følger ditt manglende frislipp gir. Er det f.eks bare tankene dine som er hemmet? Har du problemer med å uttale hva som tenner deg og hva sexen gir deg? Eller gir det seg fysiske utslag som manglende ereksjon? Mange får prestasjonsangst, når de føler de ikke lenger behersker situasjonen, selv om sexen de har representerer det de innerst inne har fantasert om i årevis.

Har du preatasjonsangst, kan det hjelpe at hun noen ganger overlater mer av initiativet til deg, slik at du får til en mer gradvis overgang fra rutinesex til gourmetsex, inntil du har opparbeidet større erotisk selvsikkerhet. Etter noen ganger som "Konge på haugen" er det vanlivis enklere å slå seg løs.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...