Gå til innhold

Har du vært borti det samme??

Anbefalte innlegg

Jeg skal ringe inn mens nå når den kommer (rett over nyåret)

Jeg trodde faktisk jeg skulle begynne på nesespray slik som sist da jeg begynte med første IVF forsøk, men sykehuset vil denne gang at jeg skulle begynne rett på sprøyter. Det er en annen type sprøyter (hestekur....!!??) Har du vært borti lignende? Det tar ca. bare to uker fra første sprøytedag til uttak. Har aldri hørt om dette men jeg stoler på sykehuset og legen der jeg så håper dette virkelig hjelper. Hadde vært topp å hørt om noen i samme tilfelle.

Ønsker også GODT NYTT ÅR og maaaange blå kryss i 2004

Klem fra Reese

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131155-har-du-v%C3%A6rt-borti-det-samme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg brukte ikke nesespray. Brukte puregon og cetrotide (ble to sprøyter om dagen). Hele forsøket tok ca to uker, fikk mange fine egg og ble gravid på første forsøk. Så jeg er i alle fall veldig fornøyd med den måten å gjøre det på :)

Bare spør om du lurer på noe! Og godt nytt år :)

Hei!

Jeg brukte ikke nesespray. Brukte puregon og cetrotide (ble to sprøyter om dagen). Hele forsøket tok ca to uker, fikk mange fine egg og ble gravid på første forsøk. Så jeg er i alle fall veldig fornøyd med den måten å gjøre det på :)

Hei på deg og takk for svar. Det høres jo helt fantastisk ut.

Håper jeg er like heldig som deg :o)

Når begynte du på sprøyter etter mens? (hvor mange dager etter)

Hilsen Reese

Hei på deg og takk for svar. Det høres jo helt fantastisk ut.

Håper jeg er like heldig som deg :o)

Når begynte du på sprøyter etter mens? (hvor mange dager etter)

Hilsen Reese

Hei!

Begynte med puregon på 5.dag etter mens. Tror jeg begynte å ta cetrotide i tillegg fom dag 11, satte profasi dag 16, uttak dag 18, innsetting dag 21. Forsøket tok altså litt lenger enn to uker, men det ble ca to uker med sprøyter da.

Er 30 uker nå, og ja, håper veldig at du og alle andre her inne er like heldige som meg :)

• 2 uker senere...

Annonse

Hei!

Hei,

dette hørtes ukjent ut for meg. Kva for ein klinikk er det som tilbyr slik behandling?

Har du tips om lenker til meir info om denne metoden?

Det hørest jo inmari effektivt ut! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...