Gå til innhold

Om å spille kostbar

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet ut at jeg må spille kostbar med ei jente, ved å la vær å kontakte henne, og gjøre meg utilgjengelig for henne.

Hvis jeg da får en melding hvor det står f.eks. "hei. hvordan går det?"

Hvordan skal jeg svare kostbart på den meldinga? Hva med "hei. det står bra til med meg."

Hva hvis hun skriver "hei! hvordan går det? Lyst til å finne på noe en dag?"

Er dette et kostbart svar:

"hei. det går bra med meg. vi kan sikkert finne på noe en dag"

eller

"hei. det går bra med meg. jeg har det veldig travelt for tiden, men jeg kan se om jeg finner en dag det passer"

Hva synes dere er de beste svarene? Det er veldig viktig at jeg ikke skremmer henne vekk med å være uhøflig eller altfor avvisende heller....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131173-om-%C3%A5-spille-kostbar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

om du skal spille kostbar må du enten la være å svare på meldingen, eller ikke svare på det det blir spurt om. spør hun hvordan du har det og om du vil finne på noe en dag, så skriver du bare, hei, alt bra med meg. punktum.

men alvorlig talt, det fører da aldri noe bra med seg å spille kostbar og spille skuespill. jeg regner med dette ikke er deg, og det er helt klart deg hun må ville ha eventuelt, ikke en ikledd rolle...

menmen, litt avstand kan jo enkelte ganger være nødvendig, og da bør du nok la være å svare noe særlig.

Annonse

om du skal spille kostbar må du enten la være å svare på meldingen, eller ikke svare på det det blir spurt om. spør hun hvordan du har det og om du vil finne på noe en dag, så skriver du bare, hei, alt bra med meg. punktum.

men alvorlig talt, det fører da aldri noe bra med seg å spille kostbar og spille skuespill. jeg regner med dette ikke er deg, og det er helt klart deg hun må ville ha eventuelt, ikke en ikledd rolle...

menmen, litt avstand kan jo enkelte ganger være nødvendig, og da bør du nok la være å svare noe særlig.

spille kostbar er bare tull men deg om det

beste måte er å vente et halvt døgn og så sende hyggelig men noen ganger noe avmålt tilbakemelding

altså det du ønsker å si som åh så hyggelig at du sendte , det blir man nemlig veldig glad for om ikke er dama sprengt i hue.. men å måtte vente litt på responsen er ikke dumt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...