Gå til innhold

orgasme

Anbefalte innlegg

Gjest sommerfugl1

Har fått meg en vibrator.

Det er virkelig en super oppfinnelse; men jeg har noen spørsmål...

Jeg synes det er deilig å holde på, men vet ikke helt om jeg får det til, eller om jeg har for høye krav.

Jeg holder på en stund, og hva skjer? Kjønnsorganet hovner opp og blodet strømmer til, dernest kommer det en væske ut (ejakulasjon?), men bevegelsene i underlivet alla sammentrekninger uteblir. Eneste jeg opplever er at beina ser ut til å få en slags refleks bevegelse; musklene på leggene og lårene trekker seg sammen... Men ikke underlivet?

Setter pris på respons.

Godt nytt (nytende) år!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131176-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sommerfugl1

det er et problem med vibrator, at du "sovner" og mister følelsene litt... en slags lammende følelse... viktig å bytte på litt, flytte den, kanskje veksle på litt med en finger eller slikt...

Takk for svar...

Men har jeg altså nådd toppen, selv om sammentrekningene i underlivet ikke er med?

Orgasmenes intensitet vil altså variere ettersom hvor "dreven" man blir?

En ting jeg ofte opplever er at når en annen person er med, blir det ofte, uansett hvor langt forspill vi har hatt først og den beste "behandlingen" underveis, til at kroppen reagerer ordentlig først etter vi har avsluttet seansen...??

Er det mulig å være så treg i avtrekkeren?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131176-orgasme/#findComment-804312
Del på andre sider

Takk for svar...

Men har jeg altså nådd toppen, selv om sammentrekningene i underlivet ikke er med?

Orgasmenes intensitet vil altså variere ettersom hvor "dreven" man blir?

En ting jeg ofte opplever er at når en annen person er med, blir det ofte, uansett hvor langt forspill vi har hatt først og den beste "behandlingen" underveis, til at kroppen reagerer ordentlig først etter vi har avsluttet seansen...??

Er det mulig å være så treg i avtrekkeren?

Har følt det samme selv, at jeg nesten lurer på om jeg ble ferdig med orgasmen, men så kjenner det på hele kroppen etterpå...

og det er ikke alltid jeg kjenner sammentrekningene, selv om det svartner når jeg når toppen... så det kan være forskjellig fra gang til gang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131176-orgasme/#findComment-804338
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...