Gå til innhold

Ereksjon/utløsning, hva blir anderledes med alderen ?

Anbefalte innlegg

Barkebille1365380624

Jeg er en mann på 50 som lurer på hvilke forandringer som er vanlig pga av aldring. I løpet av de siste 10-15 årene har ting blitt anderledes. Jeg er bl. annet mye mer avhengig av psykisk stimulerende faktorer for å kunne få, samt beholde ereksjonen. Ved utløsning/orgasme kjenner jeg nesten ikke at sæden kommer og det finnes ikke noe "sprut" lenger. Det kjennes ut som om jeg har liten førlighet inne i penis. Det er også vanskelig å få ut resturinen. (Må trykke bak pungen.) Har vært til lege uten å bli noe klokere. (Prostata er normal.)

Lurer på hva andre menn på min alder opplever av "ting som ikke er som før"...

Fortsetter under...

Gjest linepia

Samboeren min er 53 år og jeg kan ikke huske å ha merket at spruten hans er dårlig. Onanerer jeg han spruter han gjerne langt, gjerne i veggen. Når han er skikkelig kåt står penisen hans som et spett. Men jeg kan jo av og til merke at han trenger litt lengere tid hvis han ikke er så veldig kåt til å få reisning. Men stort sett er det ingen problem. Men tror så absolutt dette er veldig forskjellig fra person til person. Lykke til....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...