Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å blø, en uke etter mensen. Dette varte fra torsdag til mandag, hadde litt sånn brunaktig utflod et par dager etter det, og har i dag begynt å blø igjen. Dette er første gangen jeg har hatt blødningsforstyrrelser etter at jeg begynte med p-pillen for to år siden. (det var også da jeg tok forrige underlivsundersøkelse) Har vært og tatt prøver nå, men får dessverre ikke svar før på nyåret - og det er forferdelig å gå og vente.

Jeg er 27 år, og bruker p-pillen Trionetta. Har i det siste vært litt sløv med å ta pillen til samme tid hver dag, og også glemt den et par dager! I tillegg har jeg hatt veldig mye å slite med både psykisk og fysisk den siste tiden, kan dette ha noen innvirkning på slike blødninger? Det som bekymrer meg mest er at det ga seg, for deretter å begynne igjen etter et par dager, er dette veldig unormalt?

Takknemmelig for svar - så slipper jeg kanskje å gruble hele jula.

PS: jeg er ikke gravid

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13122-bl%C3%B8ding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...