Gå til innhold

Anal-sex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gnoble

Av og til barberer jeg meg bak først og fremst av hygeniske årsaker (det er ikke så kult med en masse bæsj som henger seg opp i håra....).

Utslettet kan skyldes inngrodde hår eller at du har fått små rifter under barberinga. Det vil gi seg etter litt over en uke.

Det vanlig tipset er å bruke ny høvel for hver gang du barberer deg, faktisk lettest å unngå problemer med skarp høvel. Hvis den er sløv vil den i værste fall lugge ut hårene.

Vask deg bak med intimsåpe.

Smør deg med sår krem. Brulidine er bra. Det burde heller ikke overraske at den kremen man bruker på småbarn også er ganske god.

Når hårene begynner å gro ut igjen vil du få små noen små skarpe hår som stikker ut. Man kan oppleve å være litt sår i den perioden. (Dette er en grunn til at jeg lar vær å barbere meg før jeg skal på f.eks. treningsamlinger, treningshelger etc. ....)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131267-anal-sex/#findComment-805127
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...