Gå til innhold

Kontroll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest utafor for tiden

Kjære deg,

det er sjeldent jeg gir korte og bastante svar. Men nå har jeg bare ett: kom deg ut av dette forholdet. Det er destruktivt for deg. Kontroll på denne måten finnes ikke i kjærligheten.

Klem fra ei som har vært der du er.

Takk alle sammen for flotte svar. Dere har hjulpet meg til innsikt og beslutning og det har jeg satt stor pris på.

Jeg har også rådført meg med venner og bekjente, og dommen er entydig: At jeg bør komme meg ut av dette forholdet.

Jeg har derfor i kveld gjort det slutt med han. Det var selvfølgelig en tung beslutning, men nå er den tatt :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131315-kontroll/page/2/#findComment-806702
Del på andre sider

Takk alle sammen for flotte svar. Dere har hjulpet meg til innsikt og beslutning og det har jeg satt stor pris på.

Jeg har også rådført meg med venner og bekjente, og dommen er entydig: At jeg bør komme meg ut av dette forholdet.

Jeg har derfor i kveld gjort det slutt med han. Det var selvfølgelig en tung beslutning, men nå er den tatt :)

Nå ble jeg nesten rørt! Syns du var kanon-tøff nå! Dette skal du være stolt av, og jeg er 100% sikker på at du har igjen for dette. Du hadde fått nok nå og fortjener bedre!

Vær god mot deg selv nå, da! Du har jo begynt bra nå - i kveld! :-))

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131315-kontroll/page/2/#findComment-806718
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...