emin Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Jeg hadde nok ikke laget så mye bråk utav det, men jeg hadde bedt om å få en forklaring. For meg så går utroskapsgrensa der hvor man begynner med seksuelle ting, slik som suging, slikking, fingring, runking etc. og såklart samleie da. 0 Siter
Gjest Ajh. Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Jeg hadde nok ikke laget så mye bråk utav det, men jeg hadde bedt om å få en forklaring. For meg så går utroskapsgrensa der hvor man begynner med seksuelle ting, slik som suging, slikking, fingring, runking etc. og såklart samleie da. Hvorfor i all verden skal du være i ett forhold og samtidig spekulere i slike ting?? Normalt pleier ikke folk i forhold å kysse andre... 0 Siter
Gjest Maud Angelica Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Hvorfor i all verden skal du være i ett forhold og samtidig spekulere i slike ting?? Normalt pleier ikke folk i forhold å kysse andre... Enig. 0 Siter
emin Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Hvorfor i all verden skal du være i ett forhold og samtidig spekulere i slike ting?? Normalt pleier ikke folk i forhold å kysse andre... Innad i vennegjengen vårt har det alltid vært helt greit å kysse hverandre. Ser ingen grunn til at det ikke skulle være ok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.