Gå til innhold

Glemt ppille, mensen uansett?

Anbefalte innlegg

Gjest Glemte

Hei!

Jeg glemte en pille (Trionetta 28) den første uken. Tok den med en gang jeg husket det, men da var det gått over 36 timer.

Dersom jeg nå får mensen i den pillefri uken, er jeg da ikke gravid? Og kan bare begynne på neste brett.Eller kan man få mensen uansett når man går på p piller.

Vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131321-glemt-ppille-mensen-uansett/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Du kan få mensen selv om du er gravid! Jeg tror nok at den 36 timers regelen som står i p-pille bruksanvisningen er ganske overdrevet, jeg har mange venninner som har vært temmelig løslupne med pillen og likevel aldri blitt gravid. Men det kan jo så klart skje! Det er jo mange som har blitt gravid mens de går på pillen også. Eneste måten å være sikker på er nok å ta en test :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...