Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LenaLena

Jeg syns jeg har lest et sted at det ikke er bra å hoppe av og på p-pillene. Selv har jeg gått på p-piller av og på siden jeg fylte 17, er nå 21, og fikk nettopp påpekt av mamma (som ikke har noen erfaring med dem) nettopp dette med risiko. Jeg brukte pillene (Diane) i nesten to år første gang før jeg holdte opp i fire mnd. Deretter begynte jeg på igjen, og etter at det ble slutt med kjæresten min fortsatte jeg fordi jeg tenkte det ikke var lurt å slutte. Selvfølgelig holder jeg meg da singel (null sex) i en periode på over ett år. Og akkurat når jeg slutter med pillen finner jeg meg en kjærest bare en mnd etter. Nå har jeg derfor begynt å ta dem igjen, men ble nervøs når mamma sa det der, for jeg har jo tenkt litt på det selv! Kan noen fortelle meg om jeg bør fortsette å ta dem (jeg trenger jo prevensjon - og ja, vi har testa oss begge to), om dette er farlig for kroppen min (blir jeg steril?:P), og om jeg trygt kan hoppe av og på med noen mnds mellomrom OM det skulle bli slutt? På forhånd, tusen takk for alle svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131356-risiko-med-p-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...